سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی دینداری اسرائیلی‌ها تنها یک حربه رسانه‌ای می شود

سکوت محض صهیونیست‌ها در مقابل رژه همجنس‌گراها +عکس

رسانه های غربی با ابراز شگفتی از برخورد دوگانه یهودیان افراطی با این موضوع، این اتفاق را نشانه تسلیم شدن اسرائیلی ها در مقابل قوانین ضد دینی دانستند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر تا چند سال پیش صهیونیست ها خود را مذهبی ترین قوم جهان می دانستند و آداب و رسوم های سخت خود را نشانه ای از نزدیکی به خداوند قلمداد می کردند امروز، بی سر و صدا خود را تسلیم بدترین و شنیع ترین رسوم غرب کرده اند.

تا سالها قبل، یهودیان افراطی ساکن فلسطین اشغالی اجازه کوچکترین حرکت بر خلاف آموزه های خود را نمی دانند و حتی به نمازخواندن مسلمانان نیز حمله می کردند اما امروز و در سکوت محض رسانه های اسرائیلی، هزاران تن از همجنس گرایان روز رژه خود در آزادانه در این کشور برگزار کردند.

رسانه های غربی با ابراز شگفتی از برخورد دوگانه یهودیان افراطی با این موضوع، این موضوع که رژه همجنس گرایان در این شهر به خشونت کشیده نمی‌شود، را نشانه تسلیم شدن اسرائیلی ها در مقابل قوانین ضد دینی دانستند.



آن طور که یورونیوز نوشته است، پیش از این گروه‌های معتقد یهودی از مقامات اسرائیل می‌خواستند که با این راهپیمایی‌ها برخورد شود اما اکنون این رژیم نیز ترجیح می دهد شعارهای دین داری را فقط در رسانه ها مطرح کند تا در جامعه.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.