امشب در نخستین بازی از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه 2 بر صفر از صبای قم شکست خورد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بازی دو تیم پرسپولیس و صبا از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه آزادي آغاز شد.

* روبرتو سوسا به دلیل مصدومیت، مهرداد پولادی به دلیل دریافت كارت قرمز در بازی قبلی، هادی نوروزی، مهرزاد معدنچی، افشین اسماعیل زاده، مسعود داستانی، روح ا... سیف الهی، قدمی و حسین كنعانی با تصمیم كادر فنی از فهرست این بازی پرسپولیس خارج شدند. در این بین حضور دوباره نوروزی روی سکو برای این بازیکن سابقا ملی پوش درناک تر هم هست.

* بازیکنان غایب صبا، مجید هوتن و مسعود حق‌جو به دلیل محرومیت و محمد آرام طبع، سعید لطفی و مجید حیدری به سبب مصدومیت‌اند و گفته می‌شود که محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس و بازیکن این فصل صبا هم احتمالاً به این بازی نخواهد رسید و گل محمدی سرمربی محروم این تیم نیز از مشکلات صبا محسوب می شوند .

 * در پی جلسه هماهنگی برگزار شده قبل از بازی، اعتمادی نماینده فدراسیون فوتبال اعلام کرد از این پس، فقط صحنه های گل، تعویض ها، وقت های تلف شده از اسکوربرد نشان داده خواهد شد.

*  از نکات قابل توجه این بازی می توان به حضور بهمن طهماسبی در خط حمله صبای قم اشاره کنیم که در 4 تیم مختلف توانسته 12 گل به پرسپولیس بزند و باید دید که در بازی امشب هم می تواند دروازه سرخپوشان را باز کند یا نه!

* محسن ترکي، حسن کامراني فر، علام آموزگار و رضا کرمانشاهي داوران اين ديدار هستند و سيد رضا غياثي ناظر داوري اين ديدار خواهد بود.

* در مقابل درهای غربی و شرقی ورزشگاه به هواداران به عنوان افطاری تغذیه داده شد.

* پرسپولیس با ترکیب نیلسون کورآ جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، سامان آقازمانی، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، غلامرضا رضایی، کریم انصاری فرد و جواد کاظمیان مقابل صبا به میدان می‌رود. غیبت علی‌ کریمی، شهاب گردان و محمد قاضی در ترکیب اصلی از نکات مهم است.

 * در ورزشگاه آزادی مسابقه پیامکی بین هواداران درباره نتیجه بازی برگزار شده است. به 6 نفر از برندگان هر کدام 100 هزار تومان اهدا خواهد شد.

* وقتی حامد لک دروازه‌بان صبا وارد زمین شد هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند. وی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و برای آنها دست زد کرد و پس از این کار، هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

* پخش کشتی‌های سوریان از اسکوربورد ورزشگاه شور عجیبی را میان هواداران ایجاد کرد.

* بهروان سرپرست سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* نیلسون همراه گردان برای گرم کردن وارد زمین شد و هواداران با شعارهایی مبنی براینکه نیلسون به پرسپولیس خوش آمدی او را تشویق کردند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی صبا برخورد گرمی با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس داشت.

* هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه امین منوچهری مهاجم استقلال دادند و کریم انصاری‌فرد را به شدت تشویق کردند.

* تاکنون حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و اطراف ورزشگاه شلوغ است.

* طلای حمید سوریان کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در المپیک لندن باعث خوشحالی بسیار زیاد هواداران حاضر در استادیوم شد و آزادی را برای لحظاتی منفجر کرد.

* کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان این بازی نیز در ورزشگاه حضور داشت.

* قریب 40 هزار تماشاگر از این بازی استقبال کردند و با انجام موج های مشهور به مکزیکی تلاش داشتند سرخ پوشان را به حملات بیشتر ترغیب کنند.

* علی رغم تلاش بازیکنان پرسپولیس و شلیک چند ضربه به سمت دروازه صبا نیمه اول این بازی بدون گل پایان یافت.

* حميد درخشان در بين دو نيمه نزد هواداراني که به نحوه بازي پرسپوليس اعتراض مي‌کردند آمد و گفت: من نمي‌توانم زياد دخالت کنم و فقط مي‌توانم نظرم را بدهم.

* مانوئل خوزه در ابتدای نیمه دوم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را وارد بازی کرد تا نتیجه به سود پیروزی تغییر کند.

* کارت زرد داور به محسن بنگر برای دقایقی بازی را متشنج کرد.

* دروازه بان خارجی پرسپولیس خیلی مطمئن نشان نمی دهد و در چند صحنه ضعیف ظاهر شده است.

 * در دقیقه 51 روی یک ضد حمله، دیوید ویرکوم کامرونی سانتر خوبی از جناح راست ارسال کرد اما بهمن طهماسبی یک قدم برای زدن ضربه نهایی کم آورد.

* کریم انصاری فرد آقای گل فصل قبل لیگ برتر در دقیقه 72 یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.

* صبای قم در دقیقه 76 گل پیروزی بخش خود را به ثمر رساند و پیروزی یک بر صفر عقب افتاد. میلاد سلیمان فلاح زننده این گل بود و به خاطر دراوردن پیراهن یک کارت زرد گرفت.

* در دقیقه 90 بازی محسن بنگر با یک خطای غیرحرفه ای، یک پنالتی به صبا هدیه کرد و گل دوم وارد دروازه پیروزی شد. اکیر صادقی زننده گل دوم بود.

* صبا گل سوم را هم به سرخ پوشان زد اما قبل از آن سوت داور به نشانه خطا به صدا در آمده بود.

* پس از پایان بازی، هواداران اقدام به سر دادن شعار علیه برخی بازیکنان پیروزی کردند و با ناراحتی، هزینه های میلیاردی این تیم را بی فایده دانستند.

* تماشاگران پیروزی به نشانه اعتراض شعارهایی را سر داده و تعداد زیادی نیز قبل از پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیامک آزم
۲۰:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
آه و نفرین مردمی که برای افطاری هیچ ندارند اینها را باید بدبخت تر ازین کند، رویانیان با هزاران پوز خالی دهها سمت دولتی را یدک میکشد و میگوید60 لیتر بنزین برای روستائیان هم اضافی است!! خدا بدبختش کند حالا نمیگوید میلیلردها تومان سرمایه ملی بجای بنزین مردم بدبخت سوخت وهدر رفت؟؟
به امید گرسنگی کشیدم مسئولین بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
عنايت اله حيدرنژاد
۱۸:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
بازيكني ماننداقاي انصاري فردكه دريك سال يك ميلياردوچهارصدميليون تومان ازبيت المال اين مملكت يعني حقوق ساليانه 117 نفركارمند باحقوق ماهيانه يك ميليون تومان رادريافت مي نمايد ووظيفه اصلي اوكه گلزدن ميباشد انجام نميدهد بهتراست فوتبال راكنارگذاشته ودنبال گاوچراني باشد زيرا قدم زدنش درزمين فوتبال بيشتربه حركت چوپانها شبيه است تايك فوتباليست حرفه اي !!! واقعا" پولي كه انصاري فردوامثال ايشان ميگيرند حرامشان باشد .
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
بازم بهتر بازی قبلی بجای اینکه هر بازی بهتر بشیم خراب تر شدیم وای از دست این بازکنان میلیاردی که فقط تعصب پول میکشند نه تیم تعصب یعنی علی دایی احمدرضا عابدزاده افشین پیروانی مهرداد میناوند همایون بهزادی ومجتبی محرمی و..... نه الان که حتی به اندازه پولی که هم گرفتن بازی نمی کنند سردار شما رو بخدا کاری بکنید جلوی استقلالی ها ماهم ابروی داشتیم روزی باسپاس کلیه هواداران پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۱:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
جون مادرتون یه سال چند تا بازیکن جوان وبا تعصب بیارین تو این تیم .ببینید تیمهایی مثل مقاومت و صبا .اینها م شدن بازیکن عشق پول نه بازیکن
Netherlands
بهنام 1167
۰۱:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
این وسط فقط به لرستانی های بیچاره ظلم شد.حیف اون اشک های محمد پروین!ای کاش اون بازی رو هم میباختیم. نیلسون که هیچ کاسیاس هم بیاد پرسپولیس بازم وضعمون همینه! دیگه نباید گفت پرسپولیس.بهتره بگیم پول پلیس!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
عرض کرده بودم !!!!! نفرین مردم خاکستر نشین بدرقه راه این تیمهاست !!!!! بدون بر و برگرد !!!از این بدتر هم خدا قسمتشان خواهد کرد !!!! خیلی از مردم گرفتار و آبرودار برای یک تخته فرش ماشینی و یک یخچال و پول ده کیلو شیرینی و چای و قند که دختر و پسرشان را به خانه بخت بفرستند از سرخی روی اتش بجانشان افتاده است !!!و آنوقت این ها در هتل اوین جشن تولد میگیرند !!!! ای اف به این دنیا!!!!! و ما با خدا حرفها داریم !!!! در این ماه مبارک رمضان !!! اگر خدائی هست که هست !!!!
France
اسما از تبریز
۰۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
بهنام جان منم با شما موافقم حالا با این وضع میخوان قهرمانم بشن حداقل یکم حفظ ابرو کنین جلوی خارجیا بخصوص کارلوس کیروش
Iran (Islamic Republic of)
سیامک آزم
۰۱:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
پس پیش بینی منو دیدید؟؟که گفتم پول بازی نمیکند بلکه فرد بازی میکند؟؟
حیف به پول بچه یتیمهایی که نان خالی برای افطاری ندارند ولی مسئولین با؟؟؟؟کفایت نمدونند با این پول چیکار کنند؟؟؟
چون نداری کشیده اند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
پول کلا تنبل و تن پرور بارشون اورده
از تو کوچه بازیکن بیارن اونم مجانی بهتراز این تیم بازی می کنه
اقای رویانیان کلاتو بنداز بالا
پول بیت الامال اون دنیا جواب می خواد از الان جواباتو اماده کن
Netherlands
بهنام 1167
۰۰:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
1000000000 دو دادیم انصاری فرد اوردیم!! حیف این همه پول بی زبون که خرج همچین بازیکنایی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
خاک بر سر کسایی که پول بیت المال رو می خورند و هیچ کاری نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
خاک بر سر ای پرسپلیسیا که همینجور پول بیت المال رو می خورند و هیچ غلطی نمی کنند
آخرین اخبار