سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت و ضرورت تعريف شفاف از واحدهاي نان صنعتي

معاون بازرگاني شركت بازرگاني دولتي ايران بر حمايت جدي ، توسعه و ارتقاء واحدهاي نان صنعتي و پشتيباني همه جانبه از اين واحدها و همچنين تعريفي روشن ، صحيح و شفاف از نان صنعتي با توجه به ...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، « احمد عبدوس» در بازديد از كارخانه نان صنعتي هورآذر شهرك سليمي تبريز افزود: با توجه به اهميت نان به عنوان ماده غذاي اصلي جامعه ، حمايت از واحدهاي نان صنعتي ضرورت دارد و با توجه به شرايط حساس كشور دراين برهه از زمان ، ذخيره استراتژيك گندم و تامين به موقع آرد مصرفي واحدهاي نان يك نياز است .

وي، راه اندازي سامانه فروش آرد توسط شركت غله منطقه 8 را گامي مهم در رصد ميزان توليد و مصرف ، دستيابي به آمار دقيق ، تسلط برشبكه توزيع و انتخاب نوع آرد مصرفي متناسب با واحدهاي نانوايي در كيفي سازي نان دانست .

عبدوس در ادامه با تاكيد براجراي ماده 110 قانون برنامه پنجم توسعه خاطرنشان كرد: اصلي ترين ماموريت شركتهاي غله كيفيت بخشيدن به نان و غني سازي آرد با آهن و اسيد فوليك است كه اين كار با آموزش، بهسازي و بازسازي واحدهاي نانوايي مسير مي شود.

همچنين «عباس فراهاني» ، مديرطرح توسعه نان صنعتي كشور نيز دراين بازديد گفت: تعريف صحيح و شفاف از نان صنعتي ضرورت اشاعه مصرف اين نوع نان در عصر صنعت است و علمي كردن اين صنعت ، ارتقاء سطح بهداشت ، امنيت و سلامت غذايي جامعه را تضمين مي كند.

وي از تلاش اين بخش براي كاهش قيمت تمام شده نان توليدي و دستيابي به توليد انبوه به منظور پاسخگويي به نياز مصرف كنندگان و ايجاد اشتغال پايدار با دستيابي به صادرات اين محصول خبرداد./س
برچسب ها: نان ، قیمت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.