سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي روئينگ بانوان:

عباسي ابتداي راه است، توقع چنداني نداريم/هنوز تصميمي براي ماندن در تيم ملي نگرفتم

سولماز عباسي تنها قايقران المپيكي كشورمان در رشته روئينگ دوم مرداد ماه راهي لندن مي شود.

افشين فرزام، مربي تيم ملي روئينگ بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پيش از اين تمرينات سولماز عباسي در ميانه پيگيري مي شد و با توجه به اينكه پيش از اين مراسم بدرقه المپيكي هاي قايقراني برگزار شده مجبور شديم به تهران بياييم و با توجه به زمان اندك تا آغاز رقابت هاي المپيك لندن به همين دليل تمريناتمان را در درياچه آزادي تهران پيگيري كرديم.

وي در خصوص اخباري مبني بر تعليق قايقرانان اعزامي به المپيك افزود: با وجود اينكه بحث تعليق قايقران بيشتر در رشته كانوئينگ مطرح بود اما با اين حال حواشي بوجود آمده در نحوه تمرينات ما بي تأثير نبود و با توجه به اينكه كانو يكي از رشته هاي زيرمجموعه فدراسيون قايقراني است به همين دليل بحث تعليق قايقرانان براي ما نيز ناراحت كننده اس و اميدوارم بحث تعليق جدي نباشد و بدون مشكلي راهي المپيك شويم.

وي گفت: قرار است به همراه سولماز عباسي تنها قايقران المپيكي روئينگ كشورمان دوم مردادماه راهي لندن شويم و 7 مرداد ماه رقابت عباسي با حريفان جهاني خود آغاز می شود و با توجه به اینکه تمام فینال های بانوان 13مرداد برگزار می شود به همین دلیل ما تا پایان رقابت های قایقرانی در لندن خواهیم بود.

فرزام افزود: طبق آمار 28 کشور در بخش بانوان در مسابقات لندن حضور دارند و نسبت به اکثر حریفان شناخت کافی را داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عباسی به تازگی روند قهرمانی خود را آغاز نکرده است به همین دلیل وی اولین حضور خود را در یک همچنین میدان بزرگیتجربه می کند به همین دلیل نمی تواند دراین رقابت ها توقع زیادی از وی داشت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین قرار بود پیش از اعزام به المپیک قرار بود در اردوی برون مرزی حضور پیدا کنیم و در صورت مهیا شدن شرایط نیز اردوی مشترکی با قایقرانان چند کشور اروپایی داشته باشیم اما متاسفانه این امر محقق نشد.

فرزام در خصوص ادامه فعالیتش در تیم ملی گفت: به همراه سولماز عباسی راهی رقابت های المپیک لندن می شود اما تاکنون تصمیمی در خصوص ادامه فعالیتم در تیم ملی پس از پایان رقابت های المپیک لندن نگرفتم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.