سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلينتون:

ما در مورد ايران همکاري نزديکي با اسرائيل داريم

هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا که در ادامه دوره گردي هاي منطقه اي خود رژيم صهيونيستي را هم از ياد نبرده و براي ديدار با صهيونيستها به سرزمين هاي اشغالي سفر کرده، طي کنفرانس مطبوعاتي خود که در بيت المقدس برگزار شد مدعي شد ما در مورد ايران همکاري نزديکي با اسرائيل داريم.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاري فرانسه، کلينتون بار ديگر از گزينه فشار سخن گفت و ادامه داد: ما با مقامات ارشد اسرائيل درخصوص گامهاي قاطعي گفتگو کرديم که با استفاده از آنها مي توانيم به افزايش فشار عليه ايران ادامه دهيم. ما در اين خصوص همکاري نزديکي با اسرائيل داريم. به عقيده من در اين جريان از موضع يکساني برخوردار هستيم.
 
وي مدعي شد اگر ايران از مواضع هسته اي خود کوتاه نيايد از هيچ اقدامي فروگذار نخواهد کرد.

در حاليکه آمريکا چند روز پيش موج جديدي از تحريمها را عليه ايران اعمال کرد، کلينتون ادعا کرد: ما همگي يک راه حل ديپلماتيک را ترجيح مي دهيم. انتخاب نهايي با ايران است.

وزير امور خارجه آمريکا روز گذشته با مقامات ارشد اسرائيل ديدار کرد.

کلينتون پيشتر طي ديدار خود با شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي ادعا کرد تحريمهاي اقتصادي سختگيرانه اي عليه تهران اعمال مي شود.

پرز نيز که راه حل ديپلماتيک را بر گزينه نظامي ترجيح مي دهد اعلام کرد در خصوص موضع سختگيرانه واشنگتن عليه ايران اطمينان دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.