سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه و زمان توزيع كارت ورود به جلسه آزمونهاي سراسري سنجش مهارت

توزيع کارت ورود به جلسه آزمون هاي سراسري سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي 29 و30 تير از ساعت 8 دوشنبه 26 تير آغاز و تا ساعت 24 چهارشنبه28 تير ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اعلام اين خبر گفت: داوطلبان شرکت در آزمونهاي سنجش مهارت بخشهاي اقتصادي صنعت ساختمان، صنايع دستي و گردشگري، فرش و نان که پنج شنبه  29 تير برگزار مي شود، براي دريافت کارت ورود به جلسه خود به نشاني اينترنتي http://advari.irantvto.ir و همچنين شرکت کنندگان درآزمون پايان دوره هاي آموزش فني و حرفه اي بخشهاي دولتي و خصوصي که جمعه 30 تير برگزار مي شود، به نشاني اينترنتي http://azmoon.portaltvto.ir مراجعه کرده و از طريق1) وارد کردن مشخصات فردي شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و کد ملي2) و يا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباري که قبلا از طريق آن ثبت نام کرده اند، به دريافت کارت خود به صورت اينترنتي اقدام کنند.
 
کورش پرند افزود: در جهت برنامه هاي عملياتي اصلاح و بهبود روش ها، از سال گذشته آزمونهاي سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسري در کشور برگزار مي شود که در همين جهت پنج شنبه  29 تير شاهد برگزاري 4 گروه از اين آزمون ها شامل آزمون سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي و گردشگري، فرش و حوزه نان و غله خواهيم بود.
 
وي افزود: همچنين جمعه 30 تير آزمون کتبي سنجش مهارت پايان دوره کارآموزان آموزش فني و حرفه اي در مراکز آموزشي دولتي و آموزشگاههاي آزاد برگزار مي شود. رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: در مجموع طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري بيش از 273 هزار نفر در آزمون هاي سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي شرکت مي کنند.
 
پرند با اشاره به تشکيل ستاد پاسخگويي آزمون هاي سراسري سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي گفت: درصورتي که شرکت کنندگان در آزمونهاي سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي با مشکلي براي دريافت اينترنتي کارت ورود به جلسه آزمون مواجه شوند، مي توانند با شماره تلفن 32519616- 026 تماس بگيرند./عط

برچسب ها: آزمون ، سنجش ، صلاحیت ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.