دكتر مرتضي گودرزي ديباج، دكتر شهلا باقري، دكتر حسين ياوري، زهره يزدان‌پناه قره‌تپه و مهدي ثابت به عنوان هيات داوران‌ نخستين جشنواره ريحانه معرفي شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري نخستين جشنواره ریحانه، دكتر شهلا باقري در بخش پژوهش و مقالات،دكتر مرتضي گودرزي ديباج در بخش هنري، مهدي ثابت در بخش وبلاگ‌نويسي و سايت، دكتر حسين ياوري در بخش ويژه و صنايع دستي و زهره يزدان‌پناه قره‌تپه در بخش ادبي به عنوان داور فعاليت خواهند كرد.این جشنواره به همت معاونت فرهنگی  اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهار بخش «ادبی»، «هنری»، «ویژه» و «مقالات» برگزار می‌شود. در بخش ادبي تعداد 276 اثر، در بخش هنري تعداد 105 اثر، در بخش ويژه تعداد 422 اثر و در بخش مقالات تعداد 337 اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده است.

دبيرخانه اين جشنواره با توجه به موضوعات مختلف و رويكردهاي فرهنگي و اجتماعي دختران و بانوان دانشجو به دنبال آن است تا با راه‌اندازي بخش‌هاي متنوع و مختلف و جذب مقالات، بهترين‌‌ها را انتخاب و در مراسم اختتاميه جوايز ارزنده‌اي اهدا كند.

 دانشجويان سراسر كشور مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي معرفي شده تا مورخ 15 مرداد ماه سال جاري به reyhaneh.festival@gmail.com ارسال كنند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار