سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل دفتر امور زنان روستايي و عشاير

وجود يك ميليون بهره بردار كشاورز زن در كشور

ايران داراي 10 ميليون زن روستايي و يك ميليون بهره بردار كشاورزي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فروغ السادات بني هاشم در مراسم افتتاحيه آشنايي با راهكارهاي كاهش فقر زنان كه با همكاري دفتر امور زنان روستايي و عشاير با حضور نمايندگان دفتر جايكاي ايران و افغانستان و مسئولان وزارت جهاد كشاورزي برگزار شد، گفت: در برنامه ي توسعه ايران به زنان توجه ويژه اي مي شود بالاخص زنان روستايي مورد توجه خاصي قرار مي گيرد.

وي ادامه داد: در ايران 10 ميليون زن روستايي و يك ميليون بهره بردار وجود دارد و در برنامه اقتصادي اهميت زنان روستايي و نقش آنان را در توليد و مصرف بيان مي كنيم.

وي تصريح كرد: شعار بين المللي سازمان فا و در سال 2012 توانمند سازي زنان روستايي و پايان گرسنگي است كه سازمان فا و شعار خود را بر پايه ي توانمند سازي زنان روستايي قرار داده است.

بني هاشم افزود: رويكرد ايران در ارتباط با توانمند سازي زنان روستايي بسيار مهم و ديدگاه توانمند سازي و توسعه ظرفيت در كشور است.

وي با بيان مطالب فوق ادامه داد: در ديدگاه توانمند سازي زنان روستايي انسان هاي توانمند و هوشمندي هستند كه به دلايل مختلف امكان دسترسي به خدمات را ندارند.

وي خاطر نشان كرد: حمايت ها از زنان روستايي به نحوي است كه آنان بتوانند توانمندي خود را پيدا و زندگي خود را اداره كنند./عب

برچسب ها: روستا ، عشایر ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.