سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توسعه پژوهش و افکارسنجی در روابط عمومی های صنعت نفت

رییس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت بر ضرورت توسعه بخش پژوهش و افکارسنجی در روابط عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ایوب بنوی در حاشیه چهارمین نشست سراسری روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، با بيان اين مطلب گفت: روابط عمومی در سازمان می تواند با مشارکت در بخش تصمیم سازی، به تعالی هرچه بیشتر سازمان یاری برساند.
وی، پرداختن به موضوع پژوهش و افکارسنجی را به عنوان یکی از نکات حائز اهمیت در روابط عمومی شرکت متن مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استفاده از نظرات کارکنان شرکت و افراد خارج از سازمان، می تواند در ارتقای عملکرد و بهبود ارتباطات سازمانی موثر باشد.
بنوی از تدوین برنامه سال ۹۱ روابط عمومی شرکت متن نیز خبر داد و گفت: همچنین تدوین برنامه چهارساله روابط عمومی برای این شرکت در دستور کار است که با اعمال نظرات مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در این برنامه، بر غنای آن خواهیم افزود.
بنوی در پایان از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به دلیل برگزاری گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه، قدردانی کرد.
گفتنی است روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت در سال ۹۰، به عنوان روابط عمومی ماه در رشته پژوهش و افکارسنجی برگزیده شد./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.