امام جمعه موقت یزدان آباد:

بزرگان ما درکنار حرم حضرت معصومه به درجات عالیه رسیده اند

حجت الاسلام ایزدی به بیان کرامات بی بی معصومه (س) پرداخت و گفت: بزرگان ما درکنار حرم بی بی معصومه (س) به درجات عالیه رسیده اند و این از کرامات ایشان است.

حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد در خطبه‌های جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر وآغاز دهه کرامت گفت: یکی از علت‌هایی که هیچ مردی لایق کریمه اهل بیت نبود، ظلم خلفای عباسی بود. 

وی افزود: حضرت معصومه (س)، تحت تکفل آقا احمدبن موسی (ع) بود و با صحابی خود با دلتنگی علی ابن موسی الرضا (ع) به شهر طوس هجرت کرد و نهایتاً در شهر قم به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام ایزدی، قم را قطعه‌ای از بهشت دانست و افزود: امام صادق (ع) فرمودند، خداوند حرمی در مکه دارد و اهل بیت (علیهم السلام) در قم حرمی دارند که این عظمت بی بی معصومه (س) است که امام رضا (ع) نیز فرمودند: هر کس حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کند، مرا زیارت کرده است.

خطیب جمعه یزدان آباد به بیان کرامات بی بی معصومه (س) پرداخت و تصریح کرد: علما، مراجع و بزرگان ما درکنار حرم بی بی معصومه (س) به درجات عالیه رسیدند و این ازکرامات ایشان است.

وی وجود دختران در خانواده را یک رحمت الهی دانست و بیان داشت: دختران نجیب، باکرامت، احساساتی، بامحبت و شیرینی زندگی ما هستند.

حجت الاسلام ایزدی با گرامیداشت روز لغو مصرف توتون و تنباکو گفت: تنباکو تبعات زیادی داشت و با فتوای میرزای شیرازی به حکم محاربه با امام زمان (عج)، قلیان و استعمال توتون و تنباکو ممنوع شد و با این فتوا انگلیس این استعمار پیر شکست خورد.

وی افزود: در دهه کرامت، روز تجلیل از مقام امامزادگان را داریم که این روز را گرامی می‌داریم و در حقیقت باید این امامزادگان قطب فرهنگی قرار گیرند؛ چرا که این از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام ایزدی به بیان کرامات امامزاده شهید بهاالدین (ع) یزدان آباد پرداخت و بیان داشت: این امامزاده کرامات زیادی داشته است و الحمدالله قطب فرهنگی منطقه است که از بهترین کرامات این امامزاده، می توان به اقامه نمازجمعه در این مکان اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت زبان فارسی اشاره کرد و افزود: زبان فارسی را پاس بدارید که در آینده جاگزین زبان دنیا شود، بدین منظور از بعضی کلمات زبان انگلیس که در زبان فارسی گنحانده شده است، استفاده نکنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.