لزوم ساخت سالن ورزشی در بخش یزدان آباد

امام جمعه موقت یزدان آباد نبود سالن ورزشی در این بخش را یکی از نیازهای ویژه این منطقه اعلام کرد.

نمازجمعه این هفته بخش یزدان آباد به امامت حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت این بخش اقامه شد.

حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: جمعه‌ها متعلق به امام زمان است و باید از آن حضرت یاد کنیم.

 وی دیدار با آقا امام زمان را سه نوع دانست و افزود: برخی در عالم خواب، برخی در عالم بین خواب و بیداری و برخی هم در بیداری به این افتخار نائل می آیند.

امام جمعه موقت یزدان آباد به سالروز شهادت اشرفی اصفهانی نماینده حضرت آقا در کرمانشاه که به دست منافقین به شهادت رسید، اشاره کرد و بیان داشت: آیت الله اشرفی اصفهانی دشمن ستیز و حامی انقلاب بود و از آنجایی که دشمن دنبال افرادی بود که برای انقلاب مفید بودند؛ لذا حامیان انقلاب را یکی پس از دیگری به شهادت رساند و این شهید والامقام یکی از این شهیدان بودند.

وی گریزی به ۲۴ مهرماه سال ۵۷ سالروز هجوم ساواک به مسجد کرمان زد و گفت: تجمع مردم به دلیل یادبود مراسم آقا مصطفی خمینی بود که ساواک به مسجد هجوم آوردند و تنی را مجروح و عده ای را به شهادت رساندند و با همین سختی ها و همین هجوم هاست که انقلاب اسلامی پایدار مانده است.

امام جمعه موقت یزدان آباد به مناسبت روز تربیت بدنی وگرامیداشت این روز اشاره کرد و بیان داشت: کمبود امکانات ورزشی متاسفانه در شهرما کاملا احساس می‌شود که از جمله ی این کمبودها می توان به سالن ورزشی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: ورزش، سلامتی جسم، و روح و روان را به دنبال دارد و با بیماری های جسم و روان مقابله می کند.

حجت الاسلام ایزدی در خصوص بحث طوفان الاقصی تصریح کرد: الحمدلله این عملیات طوفانی، قلب امام زمان و قلب مردم را شاد کرد.

وی بیان داشت: امروز شهر‌هایی که اسرائیل گرفته، همه پناهنده شدن و کسی جرات ندارد، چیزی بگوید و این پاسخی محکم به سران این رژیم کودک کش است.

امام جمعه موقت یزدان آباد افزود: این کلام حضرت آقا بود که فرمود اسرائیل ۲۵سال آینده را نمی‌بیند و در جای دیگر فرمودند ما گفتیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند، ولی مثل اینکه خودشان عجله دارند.

وی تصریح کرد: درود خدا بر حاج قاسم که دست این عزیزان را از سلاح پر کرد و امروز چندین شهر در این منطقه خالی از سکنه است و ان شاءالله پیروزی نهایی از آن حق خواهد بود و مسلمین در قدس شریف نماز اقامه خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار