امام جمعه موقت کوهبنان:

با هجمه دشمنان در فضای مجازی، کار خبرنگاران سخت‌تر است

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: با هجمه دشمنان در فضای مجازی، کار خبرنگاران سخت‌تر است؛ لذا باید تلاش کنند، واقعیت‌های جامعه بیان و خدمات نظام تبیین شود.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی  امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: زائر امام حسین (ع) هر قدمی که برای زیارت سید الشهدا بر دارد، ثواب یک حج در نامه عمل او ثبت می‌شود؛ در مقابل هر جمعه یک حج عمره برای مومنین است که این مهم شرکت در نماز جمعه است.

او افزود: در ایام عزاداری سیدالشهدا قرار داریم که با شکوه و هیجان مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در جای جای شهرستان در حال برگزاری است؛ در حالی که دشمن بیشترین هجمه خود را در فضای مجازی علیه عزاداری به کار گرفته تا مراسم عزاداری را کم رنگ جلوه دهد؛ اما شاهد رونق بیشتر مراسم سید الشهدا در محرم امسال هستیم.

امام جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: در کنار مجالس عزاداری سید الشهدا نذورات پخش می‌شود، به نیازمندان و فقرا رسیدگی و کار‌های خیر و عام المنفعه انجام می‌شود.

او با اعلام اینکه ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی به روز خبرنگار مزین شده است، ابراز داشت: با هجمه دشمنان در فضای مجازی کار خبرنگاران سخت‌تر است و باید تلاش کنند تا واقعیت‌های جامعه بیان و کار‌ها و خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: دشمن تلاش دارد، واقعیت‌ها بیان نشود، مردم ناامید شوند و چهره پهلوی را تطهیر کنند؛ لذا وظیفه خبرنگاران بیان واقعیت هاست.

او، کار خبرنگاران را همانند کار تاریخ نویسان تاریخ کربلا و بعد از آن بیان کرد و گفت: خبرنگاران وظیفه انتشار حقایق و ثبت واقعیت‌ها را برای آیندگان بر عهده دارند.

حجت الاسلام کاظمی افزود: ۱۸ مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است، کسانی که در راه اهل بیت و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) جانفشانی کردند که در راس آنان سردار دل‌ها قرار دارد که افتخار کرمان، ایران اسلامی وجهان است.

او ابراز داشت: شهدای مدافع حرم از معجزات انقلاب هستند که در کشوری دیگر برای دفاع از حریم ولایت، جانشان را تقدیم اسلام کردند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: در هفته ملی مهارت قرار داریم، جا دارد از تلاش‌های رئیس و مربیان فنی و حرفه‌ای کوهبنان که طی یک سال گذشته ۷۹۹ نفر مهارت آموز را تعلیم دادند، قدردانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار