طرح‌های راهداری در سه محور اصلی مهاباد فعال است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم‌اکنون همه محور مهاباد به سمت ارومیه چهار بانده شده و تنها یک کیلومتر از این مسیر باقی مانده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه این مسیر جزو محور‌های اصلی و مهم شهرستان به مرکز استان است، گفت: عملیات اجرایی چهاربانده شدن محور مهاباد به سمت ارومیه یک کیلومتر از آن امسال انجام می‌شود و پس از آن نسبت به نصب تابلو و خط‌کشی اقدام خواهد شد.

وی در ارتباط با محور مهاباد به سمت میاندوآب نیز افزود: از خروجی شهر به میاندوآب به طول ۳ کیلومتر هم اکنون زیرسازی و یک لایه آسفالت آن به اتمام رسیده و حدود ۲.۷ کیلومتر این مسیر نیز در حال زیرسازی است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تعریض محور مهاباد به سمت سردشت هم به طول چهار کیلومتر تا پایان فصل عمرانی پارسال فعال بوده و امسال نیز طی روز‌های آینده نسبت به فعال‌سازی پروژه اقدام خواهد شد.

عباسی در خصوص کمربندی دارلک به سه‌راهی ترشکان نیز در ادامه گفت: هم اکنون تعریض حدود ۱۱ کیلومتر این مسیر با پیشرفت حدود ۴۰ درصدی به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی این محور هم فعال شده است.

وی با بیان اینکه تعریض محور‌های فرعی در اولویت عمرانی شهرستان مهاباد قرار دارد، افزود: با اتمام طرح‌های در دست اقدام شاهد روان‌شدن ترافیک ورودی و خروجی شهر و همچنین میزان تصادفات برون‌شهری خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.