فرماندار مهاباد:

۵۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم اکنون ۳۰۸ کلاس درس در سطح شهرستان در حال ساخت است که ۵۰ کلاس آندبرای سال تحصیلی جدید در مهرماه آماده استفاده می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: توسعه فضا‌های آموزشی در کیفیت آموزش بسیار تاثیرگذار بوده و تلاش می‌کنیم برای سال آینده تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز از جمع آوری کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای توسعه فضا‌های آموزشی مناسب، نسبت به شناسایی مدارس تخریبی و تعمیر وبازسازی آنها اقدامات عملی انجام شده است.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگیان و اهمیت جایگاه آنان در جامعه بیان کرد: معلمان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و ضروری است در کنار آموزش‌های علمی و ترتبیتی خود نسبت به ترویج فرهنگ بومی، ایرانی و اسلامی اقدام کنند.

منتخب مردم مهاباد در دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به جایگاه معلمان در جامعه نباید تنها در حد حرف و شعار بوده و باید در عمل نیز نسبت به ارتقای جایگاه فرهنگیان در کشور اقدام شود.

سلام ستوده بیان کرد: تمام دغدغه فرهنگیان و مشکلات حوزه آموزش در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش پیش بینی شده که باید جامه عمل بپوشانیم.

برچسب ها: کلاس درس ، سال تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.