بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارندگی‌هایی که از هفته گذشته در استان آغاز شده، تا روز چهارشنبه به صورت متناوب ادامه دارد.

یاسر اشتاد کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش‌های مطلوبی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی نیز برای استان از روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلی‌متر باندگی ثبت شد.

وی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت شوط با دمای مثبت ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و پلدشت با مثبت ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند؛ دمای ارومیه نیز بین مثبت ۸ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته وزش تندباد‌های لحظه‌ای نیز گزارش شده که بیشترین سرعت ثبت شده از شهرستان نقده با ۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

اشتاد گفت: امروز نیز وزش باد شدید برای اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود که با ایجاد گرد و خاک همراه است و احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.