اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: توجه به روحیه‌ی جهادی نیروهای سپاه و بسیج و همراهی همیشگی آن‌ها امیدواریم بتوانیم با مشارکت با سپاه و بسیج در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی انجام دهیم.

سید عماد شاهرخی در جلسه با کارشناسان خصوص انعقاد و اهداف قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از این قرارداد توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به همکاری و تعامل بسیج با سازمان جهاد کشاورزی گفت: جهاد و سپاه همواره چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی و حوزه‌ی تولید دوشادوش هم پای کار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به روحیه‌ی جهادی نیروهای سپاه و بسیج و همراهی همیشگی آن‌ها امیدواریم بتوانیم با مشارکت با سپاه و بسیج در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به اجرای کانال‌های آب‌بر که توسط سپاه انجام شده و ایستگاه پمپاژ کلین که توسط بسیج در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت خوب و قابل توجهی برخوردارند، ضمن این‌که جهاد کشاورزی بر نظارت خود بر پروژه‌ها راسخ بوده و جدیت عمل دارد، سپاه نیز با همکاری به تمام معنا و اجرای پروژه‌ها به نحو احسن اعلام آمادگی کرده است.
احسان جهانبخش فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه‌ها ارائه داد و اظهار داشت: تعامل خوبی بین جهاد کشاورزی و بسیج در پیشبرد اهداف وجود دارد و سازمان جهاد همچون بسیج به‌صورت جهادی پای کار است تا کارهای اجرایی را پیش ببرد.
وی تاکید کرد: فعالیت کارهای اجرایی متوقف نخواهد شد و ادامه‌ی کار انجام می‌گیرد و پروژه‌هایی را اجرا خواهیم کرد که سازمان در اولویت کاری خود داشته باشد و به ما ابلاغ نماید.

برچسب ها: سد ، جالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار