جریمه پنج میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: سه قاچاقچی کالا به پرداخت جریمه پنج میلیارد و ۲۳۵ میلیون و ۹۱۸ هزار ریال در استان محکوم شدند.

علیرضا لطفی اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی پلدختر حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی مشکوک به قاچاق را توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده قاچاق ظروف، ریش تراش، ماشین اصلاح مو و شیرآلات به ارزش چهار میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان پلدختر رسیدگی و متهم علاوه بر ضبط کالاها، به پرداخت چهار میلیارد و ۵۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالاها و ۲۷۰ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین افزود: پرونده قاچاق صابون، آدامس و قهوه به ارزش ۳۰۹ میلیون و ۶۴۱ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان پلدختر رسیدگی شد که شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز دانست.

لطفی گفت: تعزیرات حکومتی، علاوه بر ضبط کالاها، متهم را به پرداخت ۳۰۹ میلیون و ۶۴۱ هزار ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالاها محکوم کرد و با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالاهای کشف شده است، ۳۰۹ میلیون و ۶۴۱ هزار ریال معادل ارزش کالاها به جریمه اضافه و متهم در مجموع به پرداخت ۶۱۹ میلیون و ۲۸۲ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.