شایعه حمله به بیمارستانی در دلفان/عاملان شرارت و قمه‌کشی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سه عامل شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا دلفان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار یحیی الهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ورود سه شرور قمه به دست در بیمارستان ابن سینا این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام که قبل از حضور ماموران متواری شده بودند.

وی افزود: ضمن صدور دستورات لازم و هدایت تیم‌های عملیاتی اعزامی، کمتر از ۲ ساعت عاملان شرارت شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه هر سه نفر در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شده است افزود: افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی بدون اغماض و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان نیز پیش از این اعلام کرده بود که حمله به بیمارستان سینا دلفان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به این بیمارستان کشیده شد.

درگیری شخصی بین سه نفر بود

یوسف رضا جهانیان افزود: یک درگیری شخصی میان ۲ شخص و یک نفر دیگر در بیرون محوطه بیمارستان سینا رخ می‌دهد که فرد مذکور به اورژانس بیمارستان فرار می‌کند و دو نفر دیگر در تعقیب وی وارد بیمارستان ابن سینا می‌شوند.

وی اضافه کرد: اراذل و اوباش با قمه فرد مذکور را که به بیمارستان آمده بصورت جزیی زخمی می‌کنند و در جریان آن خسارت جزیی نیز به اموال بیمارستان وارد می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: با حضور فراجا ۲ نفر اراذل و اوباش فرار می‌کنند و فرد مذکور نیز جهت پیگیری و تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار