استاندار سیستان و بلوچستان:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

 محمد کرمی در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده ها و روش های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

برچسب ها: استانداری ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار