یکی از برکات انقلاب اسلامی تأسیس شجره طیبه بسیج است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به‌عنوان بسیجیان انقلاب اسلامی در طول این بازه زمانی توفیق داشتیم در این شجره طیبه که یادگار امام رضوان‌الله است خدمات بسیار با ارزشی انجام دهیم.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: امروز به‌عنوان بسیجیان انقلاب اسلامی در طول این بازه زمانی توفیق داشتیم در این شجره طیبه که یادگار امام رضوان‌الله است خدمات بسیار با ارزشی انجام دهیم خیلی از افراد حتی خودمان شاید عمق این اتفاقات را متوجه نشویم.

وی ادامه داد: آنانی که بیرون از جغرافیای ایران اسلامی به این موضوع توجه و تمرکز دارند اهمیت کار را متوجه هستند شاید زمانی متوجه شویم که دشمنان قسم‌خورده این آب‌وخاک و نظام چه اهدافی در ذهن خود داشتند و با همه ظرفیت به دنبال برآورد این اهداف هستند.

فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: دشمن در حوزه مسائل فرهنگی چه نیتی دارد و امروز چه شرایطی در کشور ما حاکم است بعد از جنگ تحمیلی هشت‌ساله باید بر تهاجم و شبیخون فرهنگی تمرکز داشت.

وی افزود: هدف دشمن خدشه بر اهداف مردم این سرزمین بود چیزی که مردم‌باور داشتند با بهره‌مندی از همه ظرفیت به دنبال این مسئله بود با برنامه‌های متنوع به دنبال رسیدن به اهداف شأن بودند ما ریزش داشتم؛ ولی قطعاً دشمن به اهداف خود نرسید.

شفائی تشریح کرد: آن عامل اساسی و محوری که دشمن را ناکام گذاشت شما بودید که محکم در میدان ایستادید و مجاهدانه قیام کردید و آنچه در صحنه می‌بینم شد، دشمن در حوزه امنیتی به‌خصوص در این استان تلاش‌های وقیحانه داشت تا در مسائل سیاسی و اجتماعی ما را در یک ناکجاآباد که انتهای آن معلوم نبود هدایت کنند.

وی ادامه داد: اما چه سازمان، چه ارگان و چه ذهنیتی توانست حرکت توفنده دشمن را ناکارآمد کند آن بسیج بود در حوزه فضای مجازی، اقتصادی و... در هر حوزه‌ای که نگاه کنید این کار کارستان است علی‌رغم کمبودها آن انرژی و اقدام صادقانه جهادی و تلاشگرانه مثال‌زدنی است.

فرمانده سپاه سلمان استان اذعان کرد: در حوزه عفاف و حجاب اقدامات بی‌نظیر است دشمن برنامه‌ریزی کرده بود اما نتوانست، شما قله‌های از جمع کثیر خواهران و برادران هستید تلاش‌ها قابل‌تقدیر است؛ اما باید حرکت کرد حرکت پرشتاب و اثرگذار تا به قله رسید آن قله‌های که امام برنامه‌ریزی کرد و بسیج باید پیشتاز این عرصه باشد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی اقدامات انجام شده است در حوزه مسائل قرآنی که کتاب هدایت و زندگی است کمک‌کننده است در عرصه خدمت کمک‌کننده است پس نباید قانع شد باید خدا را هم شاکر بود که در این مسیر قرار گرفتیم باید نقاط قوت را تعمیم دهیم.

شفائی مطرح کرد: ما در خیلی از جاها می‌توانیم پیشتاز باشیم و هماهنگ‌تر و منسجم‌تر کار را ادامه دهیم این نگاه ما بسیار مهم است بحث وحدت و هماهنگی تقویت‌شده‌ی آن می‌تواند در همه جهات کمک‌کننده باشد تا حرکت را تسریع کند ما از مردم و برای مردم هستیم.

وی ادامه داد: این نکته کلیدی را باید دانست هدف دشمن القای ناامیدی است اگر در کنار مردم نباشیم محقق می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: بعد از دوران سختی، خدا پاداش مجاهدت را می‌دهد دشمنان منتظر کوچ مردم مظلوم غزه بودند با جنایات انجام شده نه‌تنها مردم ماندن بلکه لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند، دنیا قضاوت کرد آنها دنبال این بودند فلسطین را از ذهن جهان خارج کنند؛ اما امروز در مهد کشورهای مدعی آزادی در دانشگاه‌های مطرح دنیا موج دفاع از فلسطین و مردمان مظلوم بلند است.

وی ادامه داد: موجی که امروز در دنیا شاهد هستیم حاصل مجاهدت‌ها است در این پیروزی تک‌تک مجاهدان ما در ایران اسلامی در آن نقش دارند آنان بسیار سعی کردند که با برنامه‌های مختلف پای ایران را در این موضوع باز کنند اتفاق ۱۳ فروردین در همین راستا بود اما برآورد دیگری داشتند تا هیمنه ایران اسلامی و جبهه مقاومت را بشکنند.

شفائی خاطرنشان کرد: همه دنیا بسیج شدند که به ایران بگویند حق با شما است؛ اما سخت نگیرد این اتفاق بزرگی است خود آن‌ها به زبانشان گفتند بزرگ‌ترین حمله پهپادی و موشکی در طول تاریخ است.

وی افزود: این طراحی عملیات با تفکر بسیجی است که چه اقداماتی می‌تواند رقم بخورد دشمن نیز با اقدامات دیپلماتیک تمام تلاش خود را کرد تا هر اقدام ما را کوچک کند آنان کم‌کم این اقدامات را فاش می‌کنند بیش از ۲۰۰ هواپیما در این عملیات که اعلام شده بود مستقر شد همه ظرفیت سایبری، ماهواره‌ای را بسیج کردند.

شفائی عنوان کرد: بخشی از حقیقت این اقدامات گفته نشده است اقدام بسیار بزرگ است که در گوشه‌گوشه جهان به آن افتخار می‌کنند رهبر انقلاب فرمودند مهم نیست چه تعداد موشک زدیم و یا اینکه چه تعداد فرود آمد مهم این است که تصمیم گرفته شد و این جریان و جسارت در ایران اسلامی ما ایجاد شد.

وی ادامه داد: این نکته غرور ملی ما را افزایش می‌دهد اگر امروز دشمن اعتراف می‌کند این قدرت اسلام است و همه این اقدامات و تصمیمات به کارهای بسیج برمی‌گردد اگر در حوزه امنیت و مسائل داخلی تلاش نکنیم و ثبات داخل حفظ نشود چنین اقداماتی رقم نمی‌خورد.

 

این بسیجیان قله‌های سپاه هستند


محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان بیان کرد: جشنواره مالک‌اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد این جمع قله‌های ناحیه زاهدان هستند.

وی ادامه داد: در این جمع فرماندهان اسوه و نمونه پایگاه‌ها امروز در کنار هم جمع شدند تا برای زحمات آنان تقدیر و تشکر شود که در برابر جنگ نرم و نیمه‌سخت ایستادند.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در برابر هجمه‌های جنگ نرم و اقدامات گسترده در حوزه عفاف و حجاب حوزه‌ها و پایگاه‌های خواهر نقش پررنگی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار