اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی خاش، به صحنه آمدند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند.

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی خاش، به صحنه آمدند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می‌کنند.

دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی مظلومان غزه، هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در جمع دانشجویان گفت: امروز تمام ملل آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده و نسل کشی‌ها و اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینند و از اقدامات حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام حسن شیبک ادامه داد: حمایت‌های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشانگر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.
وی اظهارداشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی‌ها و سلطه طلبی‌های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکا و اروپا عامل اصلی ناامنی، اقدامات تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشور‌های دنیا است.

وی تصریح کرد: دفاع از مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه، نه تنها خط قرمز امت اسلامی بوده، بلکه تمام ملل آزادی خواه دنیا از اقدامات جنایتکاران صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی تنفر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار