توسعه و پیشرفت در سایه وحدت شیعه و سنی

استاندار فارس گفت: وحدت مردم و علمای شیعه و سنی زمینه ساز همدلی و تلاش برای توسعه و پیشرفت شهرستان جویم است.

استاندار فارس در هفتاد و نهمین سفر شهرستانی خود به جویم گفت: وحدت مردم و علمای شیعه و اهل سنت زمینه ساز همدلی و تلاش برای توسعه، آبادانی و پیشرفت شهرستان جویم است.

ایمانیه افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات مردم مالکیت زمین‌های مورد سکونت آنها است که منشا اختلاف میان راه و شهرسازی، منابع طبیعی و اوقاف است و برای حل این مشکل باید کمیته‌ای تشکیل تا ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

او بیان کرد: ۲ هزار میلیارد اعتبار برای جاده جهرم-لار که از جویم عبور می‌کند مورد نیاز است که با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رایزنی با دولت تلاش بر این است که این بزرگراه تا سال ۱۴۰۵ ساخته شود.

ایمانیه با درخواست از فرماندار جویم گفت: در فواصل سه ماهه، ۲۵ درصد از مسکن‌های نهضت ملی این شهرستان به مردم تحویل داده شود.

استاندار فارس در ادامه از رایزنی با آب منطقه‌ای فارس و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برای تامین آب آشامیدنی افزود: از خط لوله انتقال آب خلیج فارس می‌توان آب آشامیدنی پایدار را برای این منطقه تامین کرد.

آغاز ساخت شهرک صنعتی جویم، ساخت فونداسیون مسکن ملی تا ۲ ماه آینده، تمهیدات لازم برای ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران از طریق بانک‌های عامل، بهره برداری از مرحله نخست بیمارستان جویم تا پایان سال از خدمات سفر استاندار فارس به شهرستان جویم بود.

شهرستان جویم در جنوب فارس و در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار