اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام خمینی ادامه دارد و در صورت درخواست افزایش پرواز‌های فوق العاده با آن موافقت می‌شود.

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه روند انجام پروازها در فرودگاه امام خمینی برقرار شده و پروازها ادامه دارد گفت: از ساعت ۶ صبح امروز پروازها به ویژه پروازهای برنامه ای در حال انجام است و مشکلی از لحاظ انجام پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران پروازهای خارجی  برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس گیرند.

او اظهار کرد: مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می توانند ازسایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه روز به شماره های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ ,۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پروازها را کسب کنند.

براساس این گزارش صبح امروز هم  سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پروازهای فوق العاده سازمان هواپیمایی مجوز آن‌ها را صادر خواهد کرد تا مسافران بتوانند به پروازهای خود در ساعت و یا روز مورد نظر برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار