مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد کشور‌های غربی خود را به کوری زده و می‌خواهند همه گناهان را به گردن ایران بیاندازند.

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که امتناع نمایندگان کشور‌های غربی در شورای امنیت برای جلوگیری از تشدید تنش در خاورمیانه، بیانگر بی پروایی و کوری انتخابی آنهاست.

براساس گزارش المیادین، پولیانسکی در کانال خود در اپلیکیشن تلگرام نوشت: یک بار دیگر متقاعد شدیم که تمسخر و بی پروایی همکاران غربی ما و کوری گزینشی آنها حد و مرزی ندارد. آن‌ها با عدم حمایت از پیش نویس بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد که پیشنهاد کرده بود که حمله اسرائیل به کنسولگری ایران را محکوم کنند، از تشدید تنش جلوگیری نکردند.

این دیپلمات روسی همچنین خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها همانطور که از آنها انتظار می‌رود به شیوه خاص خود پیش می‌روند. آن‌ها خود را قربانی و بقیه را مقصر می‌دانند و واضح است که این دقیقاً همان سناریویی است که تاکتیک‌های غربی‌ها انجام می‌دهند.

پولیانسکی تاکید کرد که باند فرانکو ساکسون (فرانسوی و انگلیسی) نتانیاهو اکنون شروع به بی ثبات کردن منطقه و سرزنش ایران برای همه گناهان خواهد کرد. 

پیش از این، آمریکا و انگلیس از بحث درباره پیش نویس بیانیه پیشنهادی روسیه به شورای امنیت سازمان ملل در خصوص حمله به کنسولگری ایران در دمشق خودداری کردند. در ۲ آوریل یک روز بعد از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا  اسرائیل  را به دلیل تجاوزاتش به خاورمیانه محکوم کند و تاکید کرد که این رژیم قطعنامه آتش بس شورای امنیت در غزه را نادیده می‌گیرد.

نبنزیا با انتقاد از سه کشور غربی (آمریکا، انگلیس و فرانسه) که از محکوم کردن تجاوز اسرائیل به یک هیات دیپلماتیک خودداری کردند، به تمسخر گفت که این کشور‌ها ادعا می‌کنند همه چیز را در لحظه می‌دانند، اما در این مورد به خصوص در سوریه ادعا کردند هیچ چیز نمی‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بایدن جنایتکار در حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه، لبنان و غزه مقصر است
۱۷:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بایدن جنایتکار در حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه، لبنان و غزه مقصر است
Iran (Islamic Republic of)
ایران مقتدر قدرتمند
۱۷:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
کشور دوست و قدرتمند روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش اسرائیل، هم ارتش آمریکا و مزدورانشان در این مدت 7 ماه نشان به دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی[الف] (به ترتیب ۶ و ۹ اوت ۱۹۴۵ به وقت ژاپن) دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، علیه امپراتوری ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز روی شهرهای هیروشیما و ناگاساکی انداخته شد که باعث ویرانی و کشتار گسترده شهروندان این دو شهر گردید. نزدیک به ۲۲۰٬۰۰۰ نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که شامل ۲۰٬۰۰۰ نظامی ژاپنی و بقیه را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند.[۲] بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیو اکتیو جان خود را از دست دادند.[۳][۴] بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناگاساکی تا به امروز تنها موارد استفادهٔ جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است. پس از این دو بمباران، دولت امپراتوری ژاپن تسلیم بی‌قیدوشرط را پذیرفت و جنگ جهانی دوم پایان یافت.
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای غربی جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، اوکراین و غزه هستند.
۱۵:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای غربی جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، اوکراین و غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل و هم آمریکا در این مدت 7 ماه در جنگ غزه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. کشورهای اروپایی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در غزه بودن و هستند.
آخرین اخبار