معاون استاندار زنجان:

توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود.

حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این خصوص، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم می شود.

وی به برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبشهت امسال اشاره کرد و ادامه داد: استان زنجان با تمام ظرفیت و پتانسیل ها در این رویداد مهم حضور خواهد داشت.

محمدی اظهار کرد: در این نمایشگاه هیأت های تجاری و سرمایه گذاری از حدود ۹۰ کشور جهان حضور خواهند داشت و شرکت های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی های خود اقدام می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در این دوره تمرکز بر ۶ گروه کالایی از محصولات شرکت های داخلی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی معندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل نظر مذاکره و ارائه فرصت های جدید سرمایه گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد گفتمان بین المللی و معرفی توانمندی های کشورمان از زبان تجار بین المللی می شود و استان زنجان نیز تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری، تقویت اقتصاد و توسعه صادرات از اهداف عمده حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی کشور (اکسپو) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.