رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران باید در تمامی شهرستان‌های زنجان برگزار شود چون موجب کشف استعدادها و و گسترش ورزش در بین دختران روستایی می‌شود.

جواد بازرگان در نشست تجلیل از عوامل برگزاری دومین دوره جشنواره دختران آفتاب استان زنجان،‌ گفت: دختران ایران زمین با اراده، توانمند و پرانرژی هستند و همواره در برگزاری رویدادهایی که باعث افزایش شور و نشاط می‌شود، حضوری فعال و شایسته دارند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری این جشنواره در تمامی شهرستانها افزود: برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب به وجود آمدن شرایطی مناسب برای ظهور توانمندی‌ها و استعدادهای دختران و بانوان ایران زمین می شود.

بازرگان گفت: با اجرای کامل این طرح می توانیم شاهد کشف استعدادها و توسعه و گسترش ورزش در بین دختران روستایی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هدف از برگزاری چنین رخدادی را نمایش توانمندی های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعدادهای بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها، ایجاد شور و نشاط و کاهش کم تحرکی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره تولیدات صنایع دستی دانش آموزان در قالب نمایشگاه دستاوردها به نمایش گذاشته می شود.

این مسوول ادامه داد: دانش آموزان در بخش ورزشی این جشنواره در چند بازی بومی و محلی از قبیل هفت سنگ، کلاس کلاس، گانیه و طناب زنی به صورت تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.