امروز ۲۷ فروردین برگزار می‌شود؛

اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال ۱۴۰۳/ متقاضیان چند سکه می توانند سفارش دهند؟

سخنگوی مرکز مبادله گفت: اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال جدید امروز ۲۷ فروردین با شرایط اعلام شده برگزار می‌شود.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دهمین جلسه حراج سکه طلا  امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع دهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

او افزود: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند. همچنین افراد توجه داشته باشند که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است. فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود. در نهایت هم باید اشاره کرد که متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
رئیس بانک میگه شمش های طلا عرضه شده در سامانه شمش هایی که تجار وارد کرده اند در قبال رفع تعهد ارزی تجار هم که ارز قانونی با مبلغ اتاق گرفته اند،
از این طرف هادیان عضو هیئت علمی پولی و بانکی درباره علت سکه با این قیمت در سامانه گفته ( منبع تسنيم)
ضرب این سکه ها با شمش های که با ارز اتاق تهیه نشده که به قیمت دلاری اتاق محاسبه شود!!!
یعنی این سکه های فروشی در سامانه طبق گفته رئیس بانک که هر کالای و تقاضای غیر قانونی قاچاق با دلار آزاد قاچاقی تهیه و سکه قاچاق به مردم می فروشند!!!؟؟
باید گفت اولا این 20 تن طلا سال قبل با انس زیر 2000 تا 2100 دلاری وارد شده
دوما طبق گفته بانک این شمش ها تجار در قبال رفع تعهد ارزی وارد کرده اند آدم عادی که توان و مجاز به واردات بیشتر از یک کیلو شمش نداره قاچاق محسوب می شود،
سوما تجار قانونی ثبت سفارش قانونی انجام داده اند و دلار با مبلغ قانونی از اتاق تهیه کردند بخاطر تحریم ها بعضی ها بجای دلار طلا وارد کرده اند که این طلا ها در اتاق در حال فروشه چرا این شمش ها با دلار آزاد بفروش می رسد اینها که دیگر قانونی با دلار قانونی تهیه و وارد شده اند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
این شیوه فروش با این قیمت ها بجای بهتر شدن اوضاع بازار و قیمت بدتر خواهد شد،
چرا که قیمتی که از این حراج بیرون بیاد می شود مبنا و ملاک قیمت دلاری بازار آزاد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سکه کیلو چنده ؟ اگر ارزون میدن بگید تا منم بخرم برای داخل خورشت‌ بریزم خوشمزه میشه
Iran (Islamic Republic of)
دلال
۱۰:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سکه بر مبنای دلاری چند بانک مرکزی نظام مقدس اللهی مردمی به ملت میفروشد ، ۴۲ دولتی یا ۶۸ امروز یا ۱۰۰ هزار تومان آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ای مدعیان مسلمانی دائما با قیمت سکه دلار بازی نکنید و زندگی مردم را به بدبختی سوق ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اولین حراج سکه های قاچاق توسط بانک مرکزی طبق گفته خود رئیس بانک که هر کالای قانونی با دلار 40 هزاری تهیه شده که با دلار 40 هزاری قانونی و قیمت انس امروز قیمت سکه تمام 23_24 میلیون نیم سکه 11_12 میلیون و ربع سکه 5_6 میلیون
پیدا کنید پنیکیو را......
آخرین اخبار