۱۴۷ هزار مترمربع به مساحت فضای‌آموزشی آذربایجان‌غربی افزوده شد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۷ هزار مترمربع فضای‌آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم تاکنون ساخته شده است.

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تشریح بخشی از خدمات دولت مردمی سیزدهم تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲، گفت:  در همین راستا ۱۹۵ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با هزار و ۳۸ کلاس درس و زیربنایی بیش از ۱۴۷ هزار مترمربع در سطح استان ساخته شده است.

وی ادامه داد: با توجه ویژه دولت سیزدهم پیگیری های استاندار آذربایجان غربی، همت خیرتن مدرسه‌ساز و همچنین تلاش جهادی همکاران پرتلاشمان در استان یکی از اقدامات قابل توجه پارسال ساخت ۹۵ فضای آموزشی با ۴۳۵ کلاس درس با زیربنایی بیش از ۵۷ هزار مترمربع بوده که تحویل آموزش و پرورش شده است.

رحمانی اضافه کرد: همچنین ۲۶ مدرسه با ۱۵۳ کلاس درس با زیربنایی بیش از ۱۹ هزار مترمربع در سال ۱۴۰۰ احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است.

به گفته مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، همچنین در سال ۱۴۰۱ ساخت مدارس با جهش خوبی در استان همراه بود و تعداد قابل توجهی فضای آموزشی و پرورشی آموزشی به بهره‌برداری رسیده، تعداد ۷۳ مدرسه با ۴۵۳ کلاس درس با زیربنایی بیش از ۷۲ هزار مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.