رونمایی گرنت پژوهشی جامپ در اصفهان

گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) در اصفهان رونمایی شد.

بنابر اعلام معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان ، دانشجویان و استادان علاقه‌مند می‌توانند پروپوزال‌های پژوهشی مرتبط با اولویت‌ها و محور‌های تعیین‌ شده را از اول اردیبهشت‌ تا اول تیرماه ۱۴۰۳ در وب‌سایت جامپ به آدرس https://jdisf.ac.ir/jump ارسال کنند.

اولویت‌های مربوط به فراخوان، فرم‌ها، دستورالعمل‌ها و راهنمای متقاضیان هم‌اکنون در وب‌سایت رویداد قابل مشاهده است.

گرنت جامپ، پس از انتخاب ۱۰ ایده برتر و اهدای ۵ گرنت ۳۰۰ میلیون ریالی به استادان و ۵ گرنت ۱۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان، با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با ایده‌پردازان برتر برای پیاده‌سازی ایده‌ها و ارائه حمایت‌های مالی و معنوی، آنها را در ادامه مسیر پژوهشی همراهی می‌کند.

این گرنت، فرصتی را در اختیار پژوهشگران علاقه‌مند می‌گذارد تا در اولین دوره این رویداد، ایده‌های تحقیقاتی خود را در زمینه مگاترند‌های مطرح دنیا در سه حوزه سلامت و پزشکی، مطالعات شهری و اقتصاد و هنر ارائه کرده و در راستای تحقق آنها گام بردارند.

معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان ، براساس مأموریت محوله، به منظور خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نو و در چارچوب اولویت‌های علمی و مدیریت کشور ، حمایت مالی و معنوی ویژه‌ای را از استادان و دانشجویان در قالب «اولین فراخوان گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) - JUMP»، تعریف کرده است.



ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.