برائت حج گزاران از رفتار‌های وحشیانه شیطان‌های زمانه

امام جمعه موقت اصفهان گفت: از خداوند می‌خواهم درحج امسال پایان کار اسرائیل رقم بخورد.

 امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران اصفهانی در مصلی این شهر با اشاره به آغاز دهه حج و سخنان مقام معظم رهبری با کارگزاران حج گفت: هر سال آیین برائت در ایام حج برگزار می‌شود، اما امسال این مراسم باید پر رنگ‌تر باشد، چون جنایت‌های اسرائیل و هم دستانش صبر مردم غزه را لبریز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی با اشاره به بیداری جهان اسلام ادامه داد: تظاهرات و راهپیمایی دانشجویان در سراسر جهان در حمایت از غزه نشان از این بیداری است.


امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه باید به جای مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر حکومت آمریکا سر داده شود افزود: بیداری مردم آمریکا در دانشگاه‌ها با وحشی گری ارتش و پلیس سرکوب می‌شود، اما دنیا می‌فهمد این دولت‌ها جز وحشی گری، خوی دیگری ندارند و شعار حج امسال هم برائت از این رفتار وحشیانه است.


حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به اعمال حج امسال گفت: شیطان‌های مکار؛ آمریکا، آلمان، اسرائیل و فرانسه هستند که در حج امسال باید مسلمانان آنها را سنگ بزنند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به آغاز ماه ذیقعده و دهه کرامت گفت: این ماه آغاز ماه‌های حرام است و روز ولادت حضرت فاطمه معصومه خواهر امام رضا علیه السلام است و دهه کرامت، زمان مناسبی برای کمک به فقرا و بیماران نیازمند است.


حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به اینکه مسوولان باید برای مهار تورم و گرانی برنامه ریزی کنند گفت: بزرگترین وظیفه دولت و مسوولان کمک به نیازمندان و فقرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار