قول منتخب مردم کرمان در مجلس برای ایجاد ۱۰۰۰۰ شغل در شهرستان کرمان

حسن پور گفت: برای ایجاد ده هزار شغل در بخش کشاورزی شهرستان کرمان در زمینه بهره وری، بسته بندی صنایع غذایی و غذای سالم از صفر تا صد قول می‌دهم.

در دیدار رئیس و اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان با شهباز حسن پور منتخب مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی از سوی رئیس شورا، اعضای شورای نظام مهندسی خواسته‌های خود را از منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبه گری کردند.

محسن کمال الدینی نائب رئیس شورای نظام مهندسی استان کرمان در این دیدار گفت: نظام مهندسی کشاورزی به عنوان مجری ضوابط جهاد کشاورزی در بخش صدور مجوز‌ها است و بسیاری از فرایند‌ها گا‌هاً برای صدور مجوز‌ها اضافه هستند و کار را برای بهره بردان و مردم سخت کرده است.

وی افزود: اگر در قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی کمک کنید تا ماده ۲۱ و ۲۳ این قانون را عملیاتی کنید مشکل اشتغال فارغ التحصیلان بخش هم حل می شود.

در ادامه این نشست حسن پورمنتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" را یک فرصت یکساله خیلی خوب برای نظام مهندسی دانست تا آنچه که تا کنون از سوی دولت انجام نشده است و آرزوی نظام مهندسی برای دست یابی به آن بوده است، با کمک ایشان الان دست یافتنی شده تا با نقش آفرینی شما آنچه را که مدنظرسازمان نظام مهندسی می‌باشد را پیاده سازی کنیم.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اعضای شورای نظام مهندسی استان خواست، برای همایش سرمایه گذاری و توسعه استان که ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در کرمان برگزار خواهد شد جذب سرمایه گذار کنند، تا بتوانند در این همایش شرکت و حضور پررنگی داشته باشند.

وی افزود: هر سه ماه یکبار مجلس مشورتی در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود، ترتیبی اتخاذ شود تا از کشاورزان نمونه استان و آگاه به مسائل کشاورزی و با علم و دانش روز دنیا دعوت شود و مشکلات و مسائل کشاورزی استان احصاء تا با حضور در مجلس مشورتی مسائل کلان کشاورزی استان مطرح و حل شود.

منتخب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای شورای نظام مهندسی استان زمانی را تعیین و اعلام کنند تا با دعوت از معاون وزیر جهادکشاورزی، یک نشست تخصصی با حضور معاون وزیر و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار