نوسانات ارزی هنوز بازار خودرو مشهد را تکان نداده است

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد گفت: نوسانات ارزی در حال حاضر تاثیری در قیمت خودرو نداشته است و فعلا بازار ثابت است.

حسین حسینی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد درباره وضعیت بازار خودرو گفت: نوسانات ارزی در حال حاضر تاثیری در قیمت خودرو نداشته است و فعلا بازار ثابت است و قیمت‌ها طبق روال گذشته و سال قبل است و جای نگرانی هم نیست.

او با بیان اینکه طبق تجربیات گذشته قیمت کنونی دلار موقتی است افزود: دلار و طلا همزمان گران می‌شود، اما گران‌شدن خودرو به سرعت اتفاق نمی‌افتد و به طور معمول افزایش قیمت از نمایندگی‌های خودرو شروع می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد ادامه داد: در حال حاضر قیمت‌ها در نمایندگی‌ها ثابت است و با همان قیمت‌های قبل واگذاری خودرو انجام می‌شود؛ پس قطعا در بازار هم شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

حسینی بیان کرد: اگر نوسانات ارزی و روند صعودی قیمت طلا و دلار ادامه‌دار باشد قطعا این بازار را تکان خواهد داد و ما شاهد افزایش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی خواهیم بود. اما امیداوریم قیمت دلار از مدار افزایش قیمت خارج شود و به قیمت قبلی خود برگردد.

او تصریح کرد: مردم اطمینانی به افزایش دلار ندارند و بازار را کاهشی می‌دانند؛ همین امر باعث شده بازار خودرو در آرامش باشد. اکنون بازار خرید و فروش خودرو به دلیل کاهش سفر‌ها در آرامش به سر می‌برد و اکنون بیشتر فروشنده است تا خریدار.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران مشهد در خصوص میزان تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو تحت تاثیر رکود در این بازار تاکید کرد: طی سه ماه گذشت تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو کاهش یافته است، اما این تعطیلی‌ها در طول سال گذشته زیاد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.