قیمت خودرو در بازار مشهد نزولی شد

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: قیمت انواع خودرو از روز گذشته در این شهر روند نزولی گرفته و امید است این شرایط تداوم داشته باشد.

حسین حسینی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: هفته گذشته به دلیل ورود دلالان به بازار فضای مجازی و بازار آزاد، خودرو در بازار افزایش قیمت داشت اما از دیروز دوباره آرامش به بازار خودرو بازگشته و قیمتهای انواع خودروها واقعی شده است.

او وجود بازار آزاد و فضای مجازی که متاثر از حضور دلالان است را در افزایش قیمت خودروها موثر دانست و افزود: این افزایش قیمت در نمایشگاه های فروش خودرو و کارخانه وجود نداشته است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد ادامه داد: واگذاری قیمت گذاری خودرو به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به نفع مصرف کننده است، هر اقدامی که کارشناسی شده و تحت نظارت باشد، برای بازار خودرو مفید خواهد بود.

حسینی شمار نمایشگاه داران خودرو دارای پروانه کسب در مشهد را ۷۳۲ مورد ذکر کرد و گفت: امسال به دلیل نامساعد بودن بازار خودرو و افزایش نرخ اجاره مغازه ها، شمار نمایشگاه داران مشهد نیز کاهش یافته، به طوریکه از اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۸۰ واحد از این صنف خارج شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.