دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو در محدوده حرم رضوی

متهم به ۴۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده حرم رضوی دستگیر شد.

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۱۷ شهریور شمالی مردی را که در لابلای خودروها مخفی شده بود، دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی «آچارآلات» و یک دستگاه مانیتور خودرو از وی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: متهم ۵۰ ساله دارای سوابق متعدد کیفری سرقت است و با توجه به مستندات به ۴۲ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

نگهبان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۱۴ هزار عدد قرص غیرمجاز در مشهد

سرکلانتر شرق پلیس مشهد نیز اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز توسط مردی جوان در محدوده شهرک باهنر و رجایی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری باهنر قرار گرفت.

سرهنگ رضا صاحبکار افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری باهنر با انجام تحقیقات میدانی سرانجام متهم را در حال توزیع قرص های غیرمجاز دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۱۴ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز کشف کردند.

سرکلانتر شرق پلیس مشهد اضافه کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.