باران در خراسان رضوی موجب آبگرفتگی شدید ۱۸ خانه و قطع راه دسترسی یک روستا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شدت بارندگی از شب گذشته تا امروز موجب آبگرفتگی شدید ۱۸ خانه در روستای "رحیم آباد" و قطع راه دسترسی روستای "حاجی‌آباد" واقع در حد فاصل شهرستان‌های صالح آباد و تربت جام در شرق این استان شد.

علی صبوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: آبکشی از خانه‌های روستایی و اسکان اهالی آنها در حال انجام است و در صورت نیاز اقدامات تکمیلی نیز برای کمک به مردم انجام خواهد شد.

او افزود: تا کنون آب هشت خانه روستایی تخلیه شده ولی ساکنان ۱۰ منزل به دلیل شدت گل و لای وارد شده به این خانه‌ها امکان اسکان در آنها موجود نیست لذا اهالی این منازل در نقطه امن اسکان اضطراری داده شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: طبق گزارش دریافتی در روستای حاجی آباد همین منطقه به دلیل شدت بارندگی پل دسترسی به روستا تخریب شده است که هم اکنون بخشداری و راهداری در تلاش برای برقراری ارتباط با روستا هستند.

صبوری بیان کرد: هنوز هیچ اطلاعی از شدت خسارات ناشی از بارندگی در روستای حاجی آباد نداریم و به محض باز شدن مسیر، نیرو‌های ارزیاب وارد روستا می‌شوند.

او تصریح کرد: خوشبختانه بارندگی دیروز خسارت و مشکل خاصی را به همراه نداشت البته موجب بروز رواناب و سیلاب در جاده‌ها و روستا‌های خراسان رضوی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار