سیلاب راه شهر «شامکان» در ششتمد خراسان را بست

فرماندار ششتمد اعلام کرد: جاری شدن سیلاب از مناطق بالادستی بخش شامکان و نیز شهرستان کوهسرخ در کال شور، دوباره ارتباط اهالی این شهر را با مرکز شهرستان ششتمد و دیگر شهرستان‌های مجاور قطع کرد.

حسین ایثارگر گفت: مسیر ارتباطی شهر شامکان، پس از چندین ساعت مسدودی، سحرگاه دیروز با فروکش کردن سیلاب و لایروبی سطح جاده بازگشایی شده بود که با توجه به بارش های دیشب در مناطق بالادست و جریان گرفتن دوباره آب در کال شور، جاده دوباره به زیر آب رفته و بسته شد.

وی راه حل اصلی رفع مشکل تردد مرکز بخش شامکان را تکمیل پل در دست ساخت ورودی شهر شامکان دانست و خواستار توجه مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و تخصیص اعتبار برای تکمیل این طرح ناتمام شد.

فرماندار ششتمد گفت: تا زمانی که این پل تکمیل نشده و زیر بار ترافیکی قرار نگیرد، با هر بارندگی در بالادست، ساکنان شامکان برای تردد به مرکز شهرستان ششتمد و نیز شهرستان های سبزوار، نیشابور و مشهد دچار مشکل خواهند بود.

شهر شامکان، مرکز بخشی به همین نام، از توابع شهرستان تازه‌تاسیس ششتمد، با جمعیت پنج هزار نفری در ۶۵ کیلومتری سبزوار و ۹۳ کیلومتری ششتمد قرار دارد.

برچسب ها: بارندگی ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.