۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین زیر چتر حامیان قرار گرفتند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از تحت حمایت قرار گرفتن ۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین زیر چتر حامیان در دومین شب قدر خبر داد.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به جذب ۴۴۴  حامی در دومین شب قدر گفت: این تعداد حامی حمایت از ۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر از کار افتاده و نیازمند) را برعهده گرفتند.

او افزود: در شب نوزدهم نیز ۲۴۹ حامی حمایت از ۳۱۱ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

لطفی مجموع حامیانی را که در طرح اکرام ایتام از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ثبت نام کرده اند را ۸۹۵ حامی عنوان کرد و ادامه داد: این حامیان حمایت مادی و معنوی از هزار و ۶۲۵ یتیم و فرزند را بر عهده گرفته اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی به مناسبت شب‌های قدر در استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در امکان مذهبی، مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب قدر برپا شده است.

او تصریح کرد: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.