کمک‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین ۴۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از رشد ۴۱ درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در استان خبر داد.  

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:در ۱۰ ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام ۶۶۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مشابه پارسال ۴۱ درصد رشد داشته است.

او افزود: در این مدت واریزی حامیان طرح اکرام ۳۰۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال و واریزی حامیان طرح محسنین ۳۵۵ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.

عرب اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۲۴۸ نفر از فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد هستند که ماهیانه از سوی حامیان معنوی خود در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مساعدت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را ۳۸ هزار و ۷۱ نفر اعلام کرد و ادامه داد: سرانه واریزی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و سرانه واریزی فرزندان محسنین ۴ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال به صورت ماهیانه است.

او با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

عرب تصریح کرد: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.