پخش زنده دعای جوشن کبیر در ۱۹ نقطه خراسان جنوبی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از پخش زنده و مستقیم دعای جوشن کبیر در ۱۹ نقطه از استان در سومین شب قدر خبر داد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شبکه خاوران در آخرین شب قدر، روایتگر عشق و دلدادگی مؤمنان و شب زنده داران استان بود و مراسم معنوی قرائت دعای جوشن کبیر را برای نخستین بار از ۱۹ نقطه استان پوشش زنده تصویری داد.

او افزود: امسال صدا و سیمای استان به صورت گسترده امکان بهره مندی مردم استان را از مراسم شب‌های قدر فراهم کرد و این مراسم در نقاط مختلف شهر‌ها و روستا‌های استان به صورت زنده انعکاس رسانه‌ای داده شد.

آینه دار اظهار کرد: مراسم پرفیض آخرین شب قدر و قرائت دعای جوشن کبیر امسال از امامزادگان باقریه، حسینیه جماران و مسجد خاتم النبیین مهرشهر بیرجند، آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس، امامزادگان فردوس و گلزار شهدای این شهر و شهر‌های قاین، نهبندان، خوسف، زیرکوه، آیسک و مود به صورت زنده از قاب شبکه خاوران پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین در آخرین شب قدر امسال روایتگر عشق و دلدادگی مردم مؤمن و خداجوی روستا‌های اردکول زیرکوه، سیوجان خوسف، حاجی آباد، روستا‌های گوکچین و دره عباس شهرستان درمیان و روستای عشایری گزخت شهرستان زیرکوه بود و این مراسم به صورت زنده برای مخاطبان شبکه استانی پخش شد.

او گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر استان همچنین در برخی نقاط شهری و روستایی استان امسال از شبکه‌های سراسری خبر یک، خبر دو، شبکه یک، قرآن و آموزش انعکاس زنده تصویری داده شد.

برچسب ها: صدا و سیما ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار