تظاهرات اردنی‌ها در محکومیت جنایت بیمارستان الشفا در غزه

منابع خبری گزارش دادند صد‌ها شهروند اردنی در امان پایتخت این کشور در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، صد‌ها اردنی در امان پایتخت این کشور در حمایت از مردم غزه و محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های امنیتی اردن این تظاهرات را که به سمت سفارت رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، سرکوب کردند. نیرو‌های امنیتی اردن با شلیک گاز اشک‌آور به سمت تظاهرات کنندگان، شماری از آنها از جمله تعدای از زنان را بازداشت کردند.

دیروز یکشنبه با انتشار اخباری از زبان شاهدان عینی در بیمارستان الشفای غزه درباره جنایت شنیع نظامیان صهیونیست در تجاوز به زنان مسلمان در ماه مبارک رمضان و تیرباران آنان و همچنین لخت کردن مردان و خارج کردن آنان از بیمارستان همزمان با هدف قرار دادن جان بیمارانی که با حداقل امکانات در حال درمان بودند، موجی از خشم و انزجار از رژیم غاصب را در کشورهای اسلامی به راه انداخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
پیشنهاد اعزام بازرسان سازمان ملل به غزه
برای افزایش فشار سیاسی و بین المللی بر اسرائیل و آمریکا بهتر است چین و روسیه درخواست کنندکه بجای تهمت زدن و توجیه نمودن اسرائیل برای حمله به بیمارستانها به بهانه وجود نیروهای حماس در آنجا؛ تعدادی محدودی از بازرسان بین المللی فقط برای بررسی بیمارستانهای غزه بروند تا بهانه برای حملات گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط تظاهرات!!!!
مردم هم مرز اسراییل هستن!!
فقط تظاهرات!!!!!!
آخرین اخبار