تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی آماده پذیرش گردشگران است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان از آمادگی ۱۰ مرکز اقامتی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با ظرفیت ۳۵۰ تخت برای جذب گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان روز جمعه در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری تویسرکان از مراکز اقامتی شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۲ سفره خانه سنتی با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی هستند که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته‌های یازده گانه آن، شرایط عمومی شهرستان را به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران در ایام نوروز مطلوب ارزیابی کرد.

مسئول واحد بهداشت محیط و کار مرکز بهداشت تویسرکان نیز گفت: در طرح تشدید نظارتی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گشت‌های بازرسی بهداشت‌کار و محیط مرکز بهداشت از اقامتگاه‌ها و سفره‌خانه‌های شهرستان تویسرکان بازدید کردند.

احمد قلخان باز افزود: گشت مشترک بازرسی از هتل، مهمان‌سرا‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی تویسرکان توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی و سلامت محیط و کار انجام شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و کار مرکز بهداشت تویسرکان گفت: در این گشت‌ها هتل، سفره خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها بازدید شد و ضمن بازدید بهداشتی و ارائه آموزش و تذکرات لازم، نسبت به انجام نمونه برداری میکروبی از آب شرب مصرفی این واحد‌ها و نیز یدسنجی نمک مصرفی و همچنین کلرسنجی آب اقدام شد.

تویسرکان ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری است.

تویسرکان، بهشت غرب ایران زمین علاوه بر برخورداری از آثار و ابنیه متنوع تاریخی و فرهنگی از آب و هوا و اقلیمی مسحور کننده و جذاب برخوردار است که هر سال با جلوه گری‌های ظریف، گردشگران را به سوی خود می‌کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار