بیش از ۸۲ هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت داشتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۵ اسفندماه پارسال تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه جاری بیش از ۸۲ هزار مسافر در مراکز گردشگری این استان اقامت پیدا کردند.

علیرضا جیلان گفت: این تعداد اقامت در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی افزود: از مجموع اقامت مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری ۴۸ هزار و ۳۴۱ نفر برابر ۵۸.۹۵ درصد در اقامتگاه‌های رسمی و ۳۳ هزار و ۶۶۱ نفر برابر ۴۱.۰۵ درصد در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری اقامت یافته‌اند.


بیشتر بخوانید


جیلان به انجام ۱۸۹ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه جاری اشاره و تصریح کرد: این بازدید‌ها از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت یک میلیون و ۴۱ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

جیلان اضافه کرد: از این تعداد بازدید ۴۵۷ هزار و ۷۹۳ مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، ۲۹۲ هزار و ۳۶۹ مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، ۱۶۱ هزار و ۲۹۰ مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، ۷۳ هزار و ۷۵۴ مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و ۱۴ هزار و ۸۳۵ بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.