در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد

بوربور گفت: با بررسی‌های خود اکنون به ۱۶ نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار کردیم.

بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و مشارکت مردم اظهار کرد: مردم به نظام اسلامی ما معتقد  هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری اعتماد و اعتقاد دارند.

وی افزود: رهبر ما از ابتدای سال قبل به پر شور کردن انتخابات اشاره کردند، از طرفی آن‌هایی که در رسانه‌های بیگانه بودند بیکار ننشستند و به دنبال خط دهی به جریان فکری مردم بودند و درباره عدم مشارکت مردم همه کار کردند. در داخل هم دیدیم کسانی که با همراهی و هم فکری با معاندین بودند در انتخابات شرکت نکردند و به آن افتخار کردند.

بوربور ادامه داد: بنابراین با چنین شرایطی مشارکتی مانند دوره قبل را به ثبت رساندیم که همین موضوع یک افتخار و پیروزی است. از طرفی ما همیشه بر اساس هماهنگی، اعتلاف و وحدت حرکت جریانی چه در اصلاح طلبان و چه در اصولگرایان داشتیم، این جریان به علت سهم خواهی و بزرگ‌نمایی که افراد در خودشان دیدند در این دوره شکل نگرفت.

وی افزود: متاسفانه ما و جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که سال‌ها عضو شورای ائتلاف و جزء شورای انتخاب بودیم از حرکت‌های افرادی که باید لیست تنظیم می‌کردند احساس این را پیدا کردم که به سمت سهم خواهی کشیده شده‌ایم و با توجه به صحبت‌های رهبری درباره این که مردم در لیست‌های مختلف افراد منتخب خود را کامل و جامع انتخاب کنند، نتیجه این لیست شد که اکنون رای آورده‌اند.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هر کسی بر اساس دید خود نامزد‌ها را انتخاب کرد و ما هم به عنوان یک جریان تشکیلاتی به این نتیجه رسیدیم که لیست منتخبی را ارائه بدهیم که در دور اول ۵ نفر از جریان وفاداران انقلاب اسلامی و در دور دوم ۱۰ نفر برای ورود به دور دوم انتخابات به مجلس راه یافتند و به امید خدا با بررسی‌های خود اکنون به ۱۶ نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار کردیم.

وی افزود: در شهرستان‌ها و استان‌ها دفاتری داریم و بررسی می‌کنیم و میان کسانی که به دور دوم رسیده‌اند آنجا هم نظرات خود را ارائه می‌کنیم تا ان‌شاءالله مجلسی هماهنگ‌تر را داشته باشیم.

بوبور در انتها گفت: در تهران با لیست ۱۶ نفره جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که در دور قبلی به عنوان دلسوزان انقلاب در لحظات آخر تهیه کرده بود شرکت می‌کنیم و از اکنون وقت داریم تا شرایط را بسنجیم.

وی گفت: جلسات و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار و لیست را نهایی می‌کنیم و امیدوارم این دوستان پس از ورود به مجلس در بحث اقتصادی دولت بتوانند کمک دولت باشند و نظارت هم بر دولت داشته باشند تا تعهداتی که برای دولت مشخص می‌کنند بتوانند عملیاتی و اجرایی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار