تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم

۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و بسته گوشت به ارزش هر بسته دو میلیون و دویست هزار تومان، توسط دانشگاهیان علوم پزشکی قم و خیرین تهیه و توزیع شد.

 در تأسی به سیره مولی الموحدین امیرالمومنین علی (علیه السلام) در یتیم نوازی، و توجه به نیازمندان و در آستانه سال جدید و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و بسته گوشت به ارزش هر بسته دو میلیون و دویست هزار تومان، توسط دانشگاهیان علوم پزشکی قم و خیرین حامی مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی قم (منّا) تهیه و بسته بندی شد.

این بسته ها، توسط جمعی از دانشجویان و معرفت جویان روزه دار حوزه علوم اسلامی میان رشته‌ای و اساتید و کارمندان دانشگاه بسته بندی شد و در اختیار تیم توزیع کننده مرکز نیکوکاری قرار گرفت تا مطابق لیست توزیع شود.

لازم به ذکر است، که بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندانی قرار می‌گیرد که نام آنها در سامانه سراسری کمیته امداد و بهزیستی و... ثبت و نیازمندی آنها احراز گردیده است.

حجت الاسلام طاهری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن تشکر از عموم اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و نیز خیرین عزیز در مشارکت امر خیر، اظهار امیدواری کرد که با گسترش فعالیت‌های جهادی و نیکوکارانه توسط دانشگاهیان، بتوان همدلی و وحدت را ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار