قم آماده جشن‌های دهه کرامت و استقبال از رئیس‌جمهور

همزمان با آغاز دهه کرامت و به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور استان قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه شده است.

همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و میلاد مبارک فاطمه معصومه (س)، دور دوم سفر ریاست جمهور به استان قم در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

 به دنبال این سفر فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام‌شده است.

بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در قالب بنر‌های پرتابل، آویز، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاورد‌های دولت در استان قم، سفر ریاست جمهوری و جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت نصب‌شده است.

در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه بنر‌های بزرگ دیوارنگاره در میدان شهدای مدافع حرم و سر درب عوارضی قم تهران نصب‌شده است.

با تلاش مجموعه مدیریت شهری و با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام‌شده، تبیین دستاورد‌های دولت مردمی و خدمات رسان آیت‌الله رئیسی در استان قم آغاز شده است و رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت‌اند.

به همت شهرداری قم هماهنگی‌های لازم جهت واگذاری سازه به ستاد‌های مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام‌شده و در صدور مجوز‌های فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان تسهیل‌گری‌های لازم انجام‌شده است.

چاپ و نصب بنر‌های اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشتگانه از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری است که در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها انجام و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت نصب پوستر‌های اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشتگانه توسط روابط عمومی شهرداری اجرایی شده است.

شهرداری قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور

 سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه در بیستم اردیبهشت‌ماه به قم اظهار کرد: لازم است تمام بخش‌های شهرداری قم برای خدمت‌رسانی در این سفر آماده‌باش بوده و تمامی تدابیر مرتبط با شهرداری قم اتخاذ شود.

وی افزود: تمام اقدامات حوزه سفر با محوریت دفتر شهردار و با هماهنگی مجموعه مدیریت استان تنظیم و برنامه‌ریزی می‌شود و برای میزبانی از رئیس محترم جمهور و هیئت دولت آماده هستیم.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهر قم با وجود پذیرایی سالیانه از ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی، شهری حساس و مهم است گفت: برای اجرای پروژه‌های بسیار مهم هسته مرکزی شهر که نیاز شهر قم و آبروی نظام است، نگاه مثبت دولت سیزدهم بسیار راه‌گشا بوده و تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار