واگذاری امتیاز تیم فوتسال آناصنعت قم در ازای ۴۰ میلیارد ریال

رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم که طی ۲ فصل اخیر لیگ برتر فوتسال کشور حامی مالی نماینده قم دراین لیگ بود برای واگذاری امتیاز باشگاه به حامی جدید، ۴۰ میلیارد ریال طلب کرده است.

قدرت الله باقری گفت: آنا صنعت قصد دارد برای جبران مطالبات بازیکنان و کادر فنی خود که مبلغ ۴۰ میلیارد ریال است، امتیاز تیم فوتسال قم را به همین مبلغ به حامی مالی جدید واگذار کند؛ این در حالی است که امتیاز فوتسال قم ۲ سال پیش در ازای هفت میلیارد ریال به آناصنعت واگذار شده بود.

 رئیس هیات فوتبال استان قم  بیان کرد: نایب رئیس هیات فوتبال استان قم امروز به تهران سفر کرده است تا با ۲ مجموعه به عنوان حامی مالی رایزنی کند.

باقری با اشاره به این که هنوز حامی مالی جدیدی برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال جذب نشده است گفت: شهرداری قم نیز به صورت مستقیم برای این امر چراغ سبز نشان نداده است، اما می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی اسپانسری تیم فوتسال قم باشد.

رئیس هیات فوتبال استان قم افزود: با نزدیک به ۱۰ مجموعه رایزنی کرده ایم و با مجموعه هایی، چون اتحادیه کفش، اداره گاز و شرکت نفت قم و با برخی مجموعه‌های بزرگ تجاری صحبت کرده ایم که هیچ کدام جواب مشخصی نداده اند.

 رئیس هیات فوتبال استان قم عنوان کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار قم به صورت جدی پیگیر وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال هستند که امیدواریم در چند روز آینده نتیجه‌ای حاصل شود.

باقری گفت: متاسفانه جذب حامی مالی برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال همیشه در دقیقه ۹۰ انجام می‌شود و این موضوع فوتبالی‌ها و فوتسالی‌ها را خسته کرده است.

 رئیس هیات فوتبال استان قم  یادآور شد: اکنون تمامی بازیکنان خوب تیم فصل گذشته فوتسال قم از این استان رفته اند و اگر موفق به جذب حامی مالی شویم با بازیکنان بومی خود تنها در اندیشه باقی ماندن در لیگ برتر خواهیم بود.

آناصنعت پاسارگاد قم در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به رتبه ششمی دست یافت و فصل جدید مسابقات لیگ برتر از اواخر تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار