بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم لرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان طی امسال به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مرتضی سپهوند در اولین جشنواره سرو‌های سربلند و پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که در مجتمع شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ۲۰ اسفندماه ۱۳۷۵ به یادمان شهدای هویزه این روز به نام به عنوان روز راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری به همت ستاد راهیان نور لرستان ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف استان در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، اقشار مختلف بسیج، محلات و پایگاه‌ها و خانواده‌ها با خودرو‌های شخصی به مناطق جنوب اعزام شدند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان اضافه کرد: همچنین در راهیان مکتب شهید سلیمانی به استان کرمان ۲۵۰ نفر اعزام شدند.

سپهوند بیان کرد: برنامه امروز از دو بخش اختتامیه پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که به آثار هنرمندی استان لرستان پرداخته شده و دبیرخانه این جشنواره از خردادماه در سازمان بسیج هنرمندان استان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: یک‌هزار اثر برای این جشنواره جمع‌آوری شد و ۶۹ اثر در این جشنواره حائز دریافت جوایز قرار گرفتند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ادامه داد: بخش دوم برنامه امروز تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی اردو‌های راهیان نور در قالب برپایی تجلی اخلاص بوده که امسال پنجمین همایش آن برگزار می‌شود و ۱۴۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی، خادمین، فرماندهان و مسئولین و... مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از دست‌اندرکاران راهیان نور و خادم‌الشهدا تجلیل و بیانیه رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران درباره روز راهیان نور قرائت شد.

 

برچسب ها: راهیان نور ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.