یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی لرستانی در اردوی راهیان‌نور ثبت‌نام کردند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های این استان برای اعزام به مناطق جنگی در قالب اردو‌های راهیان نور ثبت‌نام کرده‌اند.

 محسن کریمی مسئول بسیج دانشجویی لرستان  روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اعزام دانشجویان به منطقه جنگی فکه از سیزدهم تا ۲۴ اسفندماه جاری انجام می‌شود و در صورت استقبال، تکرار می‌شود.

او گفت: امسال ۶۰۰ دانشجوی پسر و یکهزار دانشجوی دختر دانشگاه‌های لرستان در اردوی راهیان نور حضور دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و نشان می‌دهد آرمان‌های انقلاب و ایثارگری شهدا همچنان برای نسل جوان با اهمیت و ارزشمند است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه لرستان ۱۴۰ شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ادامه داد: توجه به آرمان‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به قشر دانشجو ضروری است بنابراین برگزاری اردوی راهیان نور موجب تحقق این امر و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

کریمی با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان با هر نوع پوشش و طرز فکری در این اردو موجب همدلی و همزبانی می‌شود تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی فرهنگی، بهداشت و درمان، مالی و پشتیبانی، فضای مجازی، ثبت‌نام و تبلیغات و خادمین برای امور اجرایی راهیان نور خدمت رسانی می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.