در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد؛

ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه حلول ماه رمضان و فرارسیدن سال نو

رئیس جمهور به همه وزرا و مسئولان مرتبط با تنظیم بازار دستور داد، با تشدید نظارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم، از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری کنند.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه همگانی به آمادگی برای ورود به این ایام پربرکت و بهره‌گیری از فیوضات بی‌پایان آن و نیز با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی، به همه وزرا و مسئولان مرتبط با تنظیم بازار دستور داد، با تشدید نظارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم، از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری کنند.

رئیس جمهور همچنین بالا بودن آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای را تلخ و ناگوار دانست و از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست برای ارتقای ایمنی تردد تدابیر لازم را اتخاذ کنند، تا سفر‌های نوروزی مردم با آسایش و ایمنی بیشتر انجام شود.

وزرای صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری نیز موظف شدند نظارت بر رستوران‌ها و هتل‌ها را مضاعف کنند. دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار داریم با برگزاری جلسات فشرده قانون بودجه را پیش از پایان سال به نتیجه برسانند.

رئیس جمهور همچنین از گزارش وزیر نفت درباره انعقاد قرارداد فشارافزایی در میدان پارس جنوبی با ۴ شرکت ایرانی قدردانی کرد. قرارداد طرح ملی «فشارافزایی در میدان پارس جنوبی» امروز با ۴ شرکت بزرگ ایرانی و با ارزش ۲۰ میلیارد دلار به امضا رسید.

اوجی در گزارش خود با بیان اینکه این اقدام باید هشت سال پیش و در زمان دولت قبل انجام می‌شد، افزود: کشور‌های همسایه این اقدام را با کمک شرکت‌های خارجی انجام داده‌اند، اما ۴ شرکت بزرگ ایرانی طرف قرارداد اجرای این پروژه متعهد شده‌اند، از تمام ظرفیت‌های داخلی برای اجرای این قرارداد استفاده کنند. با اجرای این قرارداد ۹۰ تریلیون فوت مکعب گاز از این میدان برداشت می‌شود که می‌تواند نیاز تمام کارخانجات و صنایع کشور را تامین کند.

وزیر نفت با بیان اینکه با اجرای این طرح ۲ میلیارد بشکه میعانات گازی نیز استحصال خواهد شد، افزود: با آغاز عملیات اجرایی این طرح ده‌ها هزار فرصت شغلی هم ایجاد خواهد شد.

اوجی درباره میادین نفتی جفیر و سپهر که روز جمعه با دستور رئیس جمهور به شکل رسمی افتتاح شدند نیز گفت: آماده‌سازی این میادین تا پیش از این دولت تنها ۱۵ درصد پیشرفت داشتند که در مدت ۲ سال و نیم گذشته با تلاش جهادی مسئولان و متخصصان وزارت نفت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در جلسه امروز با اشاره به افتتاح سیستم‌های پردازش (سورتینگ) هوشمند مرسولات پستی که صبح امروز انجام شد، افزود: ۷۰ درصد کسب و کار‌های اینترنتی کالا محور هستند که عمده مرسولات آن‌ها توسط شرکت ملی پست جابجا می‌شود. د

زارع‌پور اظهار داشت: سیستم‌های جدید پردازش و آماده‌سازی مرسولات پستی از ربات‌هایی بهره می‌برند که توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و تعدادی دیگر از شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته شده و با دقت و سرعت بسیار بالا، تکمیل طرح هوشمندسازی شبکه پستی کشور را تسریع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقایان نظری به قیمت لبنیات وسیرصعودی آن بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
فقط مانند بقیه حرف حرف حرف دروغ دروغ دروغ
عمل صفر سفره مردم کوچک شده دوساله می خواهم کفش بخرم نمی توانم ۴ماهه گوشت نتوانستم بخرم آیا مسولان شده ۴ ماه در خانشان گوشت نخورده باشند و یا چند بار کفششان را دوخته باشند وووو جواب خدا جواب ۸۰ ملیون راباید به زودی بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روند حرکت دولت مثبته اما اثری رو سفره مردم فعلا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
عاشق دستورات ویژه رییس جمهورم،سید محرومان ،اقای مظلومان،تشکر تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مردم عزیز در ماه رمضان و نوروز در حق هم دعا کنید برای سلامتی و رفاه و جوانان و عاقبت به خیری التماس دعا
مسئولین آمار های شما با معیشت واقعی خیلی متفاوت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تا زمانیکه سفره مردم را به دلار گره زدید تمام حرف هایتان بیهوده است دست از فقیر نمودن مردم بردارید.م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ایکاش آقای رییسی یه ماموریتی هم برای کنترل و جلوگیری از قیمت طلا و ارز که به صورت روزانه و سرسام آور در حال افزایشه صادر میکردند. آقای رییسی حواست هست طلا ظرف دو ماه قریب به ۳۰ درصد افزایش داشته؟
Italy
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
دستووووووووووووووور؟ یعنی مسئولان خودشون به وظایفشون آگاه نیستند؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
واقعا اقای رئیسی اقتصاد دان و پرفسور ه اگه نبود الان دلار ۵۰۰ هزار بود درود بر تو که باعث شدی مردم در رفاه کامل باشند و ارزش پولمان در جهان اول شده تورم منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور شما فقط دستور بلدید!!
مسیر احمدی نماد همان مسیر شماست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقای رییسی حداقل شب عیدی مطالبات بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ را می پرداختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
الله اکبر از اینهمه فعالیت . احسنت ولی خداوکیلی هنوز تو سفرمون خبری نشده ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
کاری کنند سفره هم برچیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
حتما گوش میکنن بازاریها.
گفتار درمانی کافیه جناب رییس ی
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۸:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
جناب مثلادولت
چرامصرف برق وگازدرمانگاههاومراکزدولتی وغیردولتی بالاست وازیک طرف بخاریهازیاده وهواخیلی گرم وازیک طرف درهاکاملابازه
این چه وضعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مشکلات وگرفتارهای مملکت وملت با شعار توخالی وگفتار درمانی قابل حل نیست جناب رئیسی،!!!!!!!!
لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
کارگر تو خیابان بخوابد مهم نیست. قیمت اجاره خانه سربه فلک گذاشته تو را به خدا متن من را نشر دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
جناب رئیسی عزیز، اگه می خواهید ثواب کرده باشید ، وزیر اقتصاد ، جناب خاندوزی بی کفایت و نالایق را عزل کنید تا اقتصاد و بورس از این وضعیت اسفبار خارج شود‌ .
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۸:۱۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
چرا نظارتی نیست،؟چرا همین یارانه فجرانه هرجا میری میگن باید دو برابرش پول تو حسابت باشه،ما۳نفر هستیم۶۶۰ تومن یارانه فجرانمونه،ماه گذشته بدون مشکل خرید کردیم الان میگن باید660تو حسابت باشه که1200خرید کنی...یعنی چی ،آقا من فقط میخوام ب اندازه660تومنمون خرید کنم،این چه کلک بازی ک فروشگاه ها درمیارن و چنان مطمئنا نظارتی نیست که با خیال راحت کلاه برداری میکنن،ما که اینماه از یارانه فجرانه تا زمانیکه اینجوری کلک میزنن استفاده نمی‌کنیم...لطفا yjc هم پخش کن لطفا پیگیر این مطالبه مردمی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ای ول دستور شما فوری اجرا شد گوشت میشه کیلو ۱۰۰ هزار تومان مرغ میشه کیلو ۵ هزار تومان خرما هربسته سه کیلویی ۱۲ هزار تومان الا آخر ماه ? پربرکتی میشه دیگه هیچ پدر و مادری شرمنده سفره بچه ها شون نمیشوتذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خدا رحم بکنه
آخرین اخبار