رفتار زننده پلیس انگلیس با یک مهاجر سیاه‌پوست + فیلم

فیلمی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پلیس انگلیس یک مهاجر سیاه‌پوست را روی زمین می‌کشد و به او لگد می‌زند.

ویدئویی از یک پلیس زن انگلیسی که یک پناهجوی بی خانمان را می‌کشد و سپس روی شکم او پا می‌گذارد، در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که پلیس انگلیس را وادار به واکنش کرد.

براساس گزارش بی سی سی انگلیسی، پلیس تاکید کرد که این حادثه غیرقابل قبول است و نباید تکرار شود. پلیس بزرگ منچستر اعلام کرد که این حادثه سپتامبر گذشته در نزدیکی تالار شهر منچستر رخ داد. در ادامه این ویدئو مشخص شد مردی که در این ویدئو دیده می‌شود، یک پناهنده از سودان است و او با گروهی از آوارگان دیگر در بیرون خوابیده است. پلیس ادعا کرد که رفتار افسر پایین‌تر از استانداردی است که آن‌ها انتظار دارند.

بنیاد خیریه بی خانمانان بحران این حادثه را هولناک و تحقیرآمیز توصیف کرد. این مرد ۳۱ ساله که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه‌ای با شرکت پخش انگلیس گفت که به دلیل اقدامات افسر مجروح شده است.

او افزود: به او می‌گفتم که باید بخوابم، اما او پایش را محکم روی شکم من  گذاشت و برایم مشکل ایجاد کرد. تب کردم و در ساعات بعد خون ظاهر شد.

 او تأیید کرد که اکنون جایی برای ماندن پیدا و از پلیس عذرخواهی دریافت کرده است.

از سویی دیگر کیت گرین، معاون شهردار منچستر بزرگ، گفت: این‌ها تصاویر بسیار ناراحت کننده‌ای هستند. ما انتظار داریم با هرکسی که در موقعیت آسیب پذیر قرار دارد با احترام کاملی که سزاوارش است رفتار شود، و رفتاری که در اینجا نشان داده شده کاملاً مغایر با آن انتظارات است.

او اعلام کرد که واضح است که چنین رفتاری غیرقابل قبول است و نباید اجازه داد که دوباره تکرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
رفتار این خانم توجیح کننده نیست و کاملا اشتباه ، پلیس ایران رفتارش با مردم چطوریه ؟ اگر فیلم ندارید بفرستم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
شماها مستضعفینی هستین که حکومت عزیز اسلام در ایران شما رو به پناهنگی قبول کرده وگرنه اگه اونجا گل و بلبله جمع کنین برین اونجا .... بدبختای وطن فروش
آخرین اخبار